737 Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 De siste gangene jeg har brukt inovane når jeg stor søvnmangel (som tydeligvis trigger mye angst hos meg) har jeg isteden for å sovne heller blitt våken og litt energisk. Smerter og ubehag blir betydelig redusert, selv bare av 3,75mg. Men virker som jeg har brukt det litt for mye og opparbeidet tolleranse for den søvnfremkallende effekten. Tenker at det er greit å stoppe bruk av imovane for en lengre periode slik at jeg kan bruke den igjen i tilfeller hvor jeg må sove. Men denne beroligende effekten hadde vært veldig betryggende å ha i bakhånd for å håndtere dager hvor jeg har så kraftig angst/spenninger/smerter som går ut over både jobb og fritid. Sobril er vel bedre egnet til bruk på dagtid enn zopiclone? Evt valium(men den har jo så lang halvveringstid) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 Zopiclone og Imovane er samme medisin, så den vil du ikke få så mye hjelp av i mellomtiden. Kan ikke ta den på dagtid Anonymkode: 08cf9...de7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.