AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 Har bipolar lidelse og sluttet hos psykiater etter mange år. Hadde en avtale om at jeg skulle få komme på en etterbehandlings konsultasjon i løpet av ett år før psykiater flyttet til et annet sted.Jeg hadde kontakt med psykiater om at vi skulle få til et møte i løpet av juni mnd. Jeg trengte timen til å diskutere medisinbruken min etter lang tid på egenhånd og store svigninger.Psykiateren lovde meg time og sa at hun skulle ta kontakt med meg for nærmere avtale. Hørte ingenting selv om jeg selv tok kontakt og ymtet fram på om timen.Nå er psykiateren flyttet langt avgårde og jeg tenker at dette var litt dårlig gjort. For meg er en avtale en avtale. Hva synes dere? Anonymkode: 8447a...0b0 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 Avtaler skal holdes.Ikke lov mer enn du kan holde. Hold det du lover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.