Gå til innhold

Til NHD: har hentet ut medisiner som er blitt stjelt, hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hentet ut medisiner for en måned og så klarte jeg å glemme apotek posen på doen, og når jeg kom tilbake 5 minutter etterpå var posen borte.. Jeg føler meg helt forferdelig når jeg nå ikke har brukt noe medisiner på en uke. Hva gjør jeg? Må jeg virkelig gå 3 uker til uten medisiner? ?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvilken sort medisiner?

Skrevet

Det er medisiner for bipolar- lamictal og quetiapin. Jeg er helt avhengig av quetiapin, jeg får ikke sove uten så blir helt utslitt...

Skrevet

Hvorfor fortalte du ikke legen hva som hadde skjedd så du fikk nye medisiner? Husk lamictal må trappes opp sakte om du går uten en stund osv

Anonymkode: 33fb6...670

Skrevet (endret)

Det er bare å ta kontakt med legen, så får du ny resept.

Endret av Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det har han lov til. Du må betale det samme som forrige gang.

Skrevet

Ok, har frikort, men tenkte kanskje at man var nødt til å betale da. Takk for hjelpen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...