villakulla Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 jeg er litt sånn ambivalens nå, syns egentlig ikke at jeg kommer videre.har gått på cipralex i 1 mnd nå,burde vel bli bedre? er vel lit lettere på en måte men sns fremdeles at livet ikke er verdt å leve. prøver å bli med på ting men klarer virkelig ikke å føle lykke. er det sånn det skal være`? bare føle litt men ikke mer?blir bare så frustrert av å ha det slik som dette.har fremdeles min dato, hvor jeg tenker at hvis det ikke er bedre til det så orker jeg ikke mer. har ikke sagt dette til noen men jeg tror virkelig jeg mener alvor. hvor mye skal man egentlig klare? føler jeg har tatt min del nå!!!! 0 Siter
frosken Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 jeg er litt sånn ambivalens nå, syns egentlig ikke at jeg kommer videre.har gått på cipralex i 1 mnd nå,burde vel bli bedre? er vel lit lettere på en måte men sns fremdeles at livet ikke er verdt å leve. prøver å bli med på ting men klarer virkelig ikke å føle lykke. er det sånn det skal være`? bare føle litt men ikke mer?blir bare så frustrert av å ha det slik som dette.har fremdeles min dato, hvor jeg tenker at hvis det ikke er bedre til det så orker jeg ikke mer. har ikke sagt dette til noen men jeg tror virkelig jeg mener alvor. hvor mye skal man egentlig klare? føler jeg har tatt min del nå!!!!Får du til å snakke med psykologen om hvordan du har det? 0 Siter
villakulla Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Skrevet 8. oktober 2015 ja vi har snakket om dette, dvs hun spør og jeg svarer med enstavelseord. men klarer vel ikke helt å få sagt helt hvordan jeg har det. og vet om denne datoen min og spør hver gang om jeg fremdeles har den. skal prøve å skrive litt om hvordan jeg har det til neste gang. er bare så frustrert over meg selv, syns jeg burde klare å gå videre nå men klarer det bare ikke. føler ikke jeg klarer å se fremover lengre og kommer meg ikke ut av det 0 Siter
villakulla Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Skrevet 10. oktober 2015 nei,dette går jo bare ikke! har jobbehelg og nå men jeg tror ikke jeg klarer dette mer!tatt tabletter for en vond rygg men tenker bare at jeg kan ta alle så får jeg fred!! 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 nei,dette går jo bare ikke! har jobbehelg og nå men jeg tror ikke jeg klarer dette mer!tatt tabletter for en vond rygg men tenker bare at jeg kan ta alle så får jeg fred!!Det høres ut som om du "trøster" deg selv med at selvmord alltid er en mulighet. Kanskje blir det et hinder for at du kommer deg videre. Hvis du ikke opplever bedring som følge av den terapien du går i, så bør dere kanskje diskutere andre behandlingsalternativer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.