Gå til innhold

abilify virket ikke optimalt denne gang. sluttet derfor...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Etter å ha sluttet å begynt 5 ganger, så virker ikke sbilify optimalt, den bare gjør meg trøtt. Så i dag sluttet jeg tvert av 15 mg og mamma har heldigvis skuttet å lokke meg til å ta dem igjen. Legen sa at detber farlig for kroppen å slutte brått på abilify. Hva er så farlig ved å slutte brått på abilify egentlig? Det er jo en psykiatisk mefisin, ognikke hjertemedisin... og legen ringte til psykiatrien for å høre om hva de skulle gjøre og om eventuel innleggelse med tvangsmedisinering. Men det er jo ikke lov å gjøre det, sålenge jeg er oppegående?

Blomsterfluen
Skrevet

Er det noen som vet noe om dette?

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Jeg er redd for at personalet på omsorgsboligen har seponett medisinene mine bare fordi de har bestilt depotsprøyte til å tvinge meg til å ta depotsprøyte. Det virker veldig mistenkelig. Men jeg er oppegående. Det er lettere å skrive enn å si i praksis

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...