Blomsterfluen Skrevet 8. oktober 2015 Skrevet 8. oktober 2015 Etter å ha sluttet å begynt 5 ganger, så virker ikke sbilify optimalt, den bare gjør meg trøtt. Så i dag sluttet jeg tvert av 15 mg og mamma har heldigvis skuttet å lokke meg til å ta dem igjen. Legen sa at detber farlig for kroppen å slutte brått på abilify. Hva er så farlig ved å slutte brått på abilify egentlig? Det er jo en psykiatisk mefisin, ognikke hjertemedisin... og legen ringte til psykiatrien for å høre om hva de skulle gjøre og om eventuel innleggelse med tvangsmedisinering. Men det er jo ikke lov å gjøre det, sålenge jeg er oppegående? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Skrevet 8. oktober 2015 Er det noen som vet noe om dette? 0 Siter
Trine Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Dette har du spurt om før og fått svar.http://forum.doktoronline.no/topic/400337-hva-skjer-om-jeg-slutter-cold-turkey-på-abilify-og-fluoxetin/ 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Skrevet 9. oktober 2015 Ok. Jeg er redd for at personalet på omsorgsboligen har seponett medisinene mine bare fordi de har bestilt depotsprøyte til å tvinge meg til å ta depotsprøyte. Det virker veldig mistenkelig. Men jeg er oppegående. Det er lettere å skrive enn å si i praksis 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.