Gå til innhold

NHD: blir man paranoid av å slutte på abilify?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Hovedkontakten min mener jeg blir paranoid uten abilify. Er paranoid en psykisk lidelse?

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Det spørs, hva er det dem sier du blir paranoid av? Altså hva er det du har sagt eller gjort som blir oppfattet som paranoid?

Anonymkode: 5234d...377

Skrevet

Hovedkontakten min mener jeg blir paranoid uten abilify. Er paranoid en psykisk lidelse?

Ja.

Anonymkode: e7304...aea

Blomsterfluen
Skrevet

Det spørs, hva er det dem sier du blir paranoid av? Altså hva er det du har sagt eller gjort som blir oppfattet som paranoid?

jeg husker ikke. Jeg sier så mye når jeg slutter på abilify.

Skrevet

jeg husker ikke. Jeg sier så mye når jeg slutter på abilify.

Ok, men da får du nesten spørre dem som sa det til deg..

Blomsterfluen
Skrevet

3 gang jeg sluttet på abilify, hadde jeg gått 2 uker eller 3 uten abilify, og tok en psykologitest hos psykiater. Han sa at testen viste at jeg ikke hadde holdepunkter for å være psykisk syk. Han spurte meg om spørsmål fra et tykt skjema.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det blir en om en er disponert for dette. Å ha paranoide vrangforestillinger er en psykisk lidelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...