AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Du har en pm. Kan du lese den ? Anonymkode: b8c5f...c3d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har også skrevet pm som han ikke har sett på. Han kan vel ikke vite om det er min eller din du etterlyser svar på når du er anonym. Anonymkode: 8c15c...a08 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har ikke sett noen pm. Er det det samme som meldinger? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har ikke sett noen pm. Er det det samme som meldinger?Jeg har skrevet to meldinger på forskjellige steder etter omlegging, men du har ikke sett på noen. Den siste var på meldinger, og den første husker jeg ikke helt, men om det var på eksperter eller administrasjon. Jeg har forlatt samtalen på den når jeg ikke fikk respons. Men der kom du inn både som ekspert og vanlig. Så samtalen inkluderte 3 stk. Forstod ikke den helt. Hva ts har gjort vet jeg ikke. Anonymkode: 8c15c...a08 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Så man kan sende personlig melding til NHD og få svar??? Anonymkode: f617f...f64 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Så man kan sende personlig melding til NHD og få svar???Anonymkode: f617f...f64Det er mulig å sende personlig melding, men å få svar er en annen ting. Anonymkode: 8c15c...a08 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 10. oktober 2015 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har ikke sett noen pm. Er det det samme som meldinger?Ja, det betyr personlig melding, men admin har ordnet opp, så ikke tenk mer på det du 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 Skrevet 10. oktober 2015 Ja, det betyr personlig melding, men admin har ordnet opp, så ikke tenk mer på det du Hva mener du med det? Anonymkode: 8c15c...a08 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Hva mener du med det?Anonymkode: 8c15c...a08Hvorfor vil du vite det ? Hva har du med dette å gjøre ? Min melding var til Nhd og ikke til deg. Finn noe annet å konsentrere deg om. Ting er ordnet opp i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Hvorfor vil du vite det ? Hva har du med dette å gjøre ? Min melding var til Nhd og ikke til deg. Finn noe annet å konsentrere deg om. Ting er ordnet opp i.Nå ble jeg forvirret og lurte på hva galt jeg hadde gjort. Men hvis du er trådstarter forstår jeg litt mer. Det kunne ikke jeg vite når det var anonym TS og jeg spør en med fast nick. Det var da jeg lurte på om admin blandet seg inn i pm. Unnskyld at jeg misforstod. Anonymkode: 8c15c...a08 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Hvorfor vil du vite det ? Hva har du med dette å gjøre ? Min melding var til Nhd og ikke til deg. Finn noe annet å konsentrere deg om. Ting er ordnet opp i.Slutt å være frekk! Anonymkode: f617f...f64 0 Siter
ISW Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg synes det undergraver hele tjenesten DOL driver hvis folk skal kunne sende melding til NHD og få svar slik. Hadde jeg vært markedsansvarlig i DOL så hadde jeg forbydd det.Det er jo for alle mer "behagelig" å sende personlige spørsmål om psykiatri via PM, men igjen så undergraver det hensikten med tjenesten.Hvis man har et supplement til spørsmålet (f.eks navnet på behandler man bruker eller andre personlige opplysninger) så tenker jeg det er greit. Men å skrive en tråd her om at man har sendt NHD en PM (og åpne for den muligheten) synes jeg er litt misbruk av DOL. Da får man heller investere en hundrelapp hos Eksperthjelp. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg synes det undergraver hele tjenesten DOL driver hvis folk skal kunne sende melding til NHD og få svar slik. Hadde jeg vært markedsansvarlig i DOL så hadde jeg forbydd det.Det er jo for alle mer "behagelig" å sende personlige spørsmål om psykiatri via PM, men igjen så undergraver det hensikten med tjenesten.Hvis man har et supplement til spørsmålet (f.eks navnet på behandler man bruker eller andre personlige opplysninger) så tenker jeg det er greit. Men å skrive en tråd her om at man har sendt NHD en PM (og åpne for den muligheten) synes jeg er litt misbruk av DOL. Da får man heller investere en hundrelapp hos Eksperthjelp.Nå fantaserer du fælt. Du gjetter deg til at jeg som er trådstarter har sendt Nhd et psykiatrisk spørsmål på meldinger og det er helt feil. Som jeg skrev så har admin ordnet opp for meg.Denne tråden her ble litt komisk etter hvert 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Nå fantaserer du fælt. Du gjetter deg til at jeg som er trådstarter har sendt Nhd et psykiatrisk spørsmål på meldinger og det er helt feil. Som jeg skrev så har admin ordnet opp for meg.Denne tråden her ble litt komisk etter hvert Skjerp deg, kjerring! Anonymkode: f617f...f64 1 Siter
ISW Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Nå fantaserer du fælt. Du gjetter deg til at jeg som er trådstarter har sendt Nhd et psykiatrisk spørsmål på meldinger og det er helt feil. Som jeg skrev så har admin ordnet opp for meg.Denne tråden her ble litt komisk etter hvert Jeg tenkte overhode ikke på HVEM som sendte NHD en melding. Det kunne vært hvem som helst. Jeg sa bare at jeg synes det undergraver filosofien bak DOL hvis folk sender spørsmål som PM fremfor å stille dem i forumet. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg tenkte overhode ikke på HVEM som sendte NHD en melding. Det kunne vært hvem som helst. Jeg sa bare at jeg synes det undergraver filosofien bak DOL hvis folk sender spørsmål som PM fremfor å stille dem i forumet.Du aner ikke hva dette dreide seg om, så et beste er bare å la dette være opp til dem som styrer forumet. 0 Siter
ISW Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Du aner ikke hva dette dreide seg om, så et beste er bare å la dette være opp til dem som styrer forumet....whatever 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Om PM/meldinger og meg kan jeg si følgende:I utgangspunktet skal en bruke forum. Jeg svarer ikke på faglige spørsmål på PM.Noen få ganger har jeg gjort unntak, men da må det være en svært god begrunnelse for hvorfor spørsmålet ikke kan tas på forum. Endret 13. oktober 2015 av Nils Håvard Dahl, psykiater 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Om PM/meldinger og meg kan jeg si følgende:I utgangspunktet skal en bruke forum. Jeg svarer ikke på faglige spørsmål på PM.Noen få ganger har jeg gjort unntak, men da må det være en svært god begrunnelse for hvorfor spørsmålet ikke kan tas på forum.Har aldri vært i mine tanker å stille et psykatrisk spørsmål på meldinger. Dette gjaldt sletting av en tråd. Jeg aner ikke en gang om du har mulighet for å slette en tråd, men jeg spurte nå sånn i tilfelle både til deg og admin og tenkte at de kunne slette de som leste den først. Det ble admin .Mye styr ut av lite gitt 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 ...whateverNå vet du hva det dreide seg om, så jeg håper du får fred med deg selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.