AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Er noen her mer avhengig av dol enn det som er godt for en? Anonymkode: 01e88...5cc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Er noen her mer avhengig av dol enn det som er godt for en?Anonymkode: 01e88...5ccJeg er. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Nei.Anonymkode: 046f0...c48Har du brukt dol mye og lenge, eller har du bare vært innom når det er noe? Anonymkode: 01e88...5cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg er. På hvilke måte?Det er det første jeg sjekker på morgenen, og det siste på kvelden. Ellers blir det når jeg har anledning på dagen. Har vanskelig for å finne roen med andre ting som jeg kunne kose meg med før. Anonymkode: 01e88...5cc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 På hvilke måte?Det er det første jeg sjekker på morgenen, og det siste på kvelden. Ellers blir det når jeg har anledning på dagen. Har vanskelig for å finne roen med andre ting som jeg kunne kose meg med før.Anonymkode: 01e88...5ccHar anledning hele dagen jeg, så jeg sitter nå stort sett her. 0 Siter
mxxmas Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Har anledning hele dagen jeg, så jeg sitter nå stort sett her. samme her 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Har anledning hele dagen jeg, så jeg sitter nå stort sett her. Ønsker du å ha det slik, eller kunne du tenkt deg å kunne kose deg mer med andre ting? Som å gå tur, håndarbeid, baking eller andre ting og hobbyer ? Anonymkode: 01e88...5cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 facebook og dolPrøver du og bli opptatt med andre ting, eller ønsker du å ha det slik? Anonymkode: 01e88...5cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Har du brukt dol mye og lenge, eller har du bare vært innom når det er noe?Anonymkode: 01e88...5ccNoen år.Når jeg kjeder meg. Anonymkode: 046f0...c48 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Ja, når det er lite å gjøre på jobben har jeg blitt fristet til å sjekke dol litt vel ofte, fremfor mer nyttige ting. Jeg gav opp å vente på at selvdisiplinen min på magisk vis skulle bli bedre, så jeg installerte BlockSite på jobb-pc'en og sperret dol. Jeg har stor tro på teknologiske løsninger :-) 0 Siter
mxxmas Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Prøver du og bli opptatt med andre ting, eller ønsker du å ha det slik?Anonymkode: 01e88...5ccskal på hard trening på elixia nå og så på vors og så oktoberfest så det er litt andre ting og 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Ønsker du å ha det slik, eller kunne du tenkt deg å kunne kose deg mer med andre ting? Som å gå tur, håndarbeid, baking eller andre ting og hobbyer ?Anonymkode: 01e88...5ccKunne tenkt meg å kommet meg mer ut. 0 Siter
Trine Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg er ikke avhengig av dol, det er ikke sånn at jeg må skyndte meg hjem for å sjekke dol. Men siden jeg ikke kan stå på bena like mye som jeg ønsker så er jo dol veldig kjekk å ha. Hva skulle jeg ellers gjort? Sitti og glodd i veggen. Jeg har laget meg en regel om at tven ikke får være på på dagtid. Så da får jeg underholde meg så godt jeg kan forran pcen. Ikke for at det er så mye underholdende der, men fb og dol er jo greit. Hadde jeg kunnet så hadde jeg vært mye mer ute og gått istedefor å sitte i sofaen. 0 Siter
Inner self Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg er ikke avhengig nei. Men jeg har prøvd å forbedre meg med mindre spørsmål, og den slags ting. Jeg har vært her ganske lenge men, det er jeg vel ikke alene om? Prøver å ikke stille de typiske spørsmålene jeg har stilt og fått svar på før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Kunne tenkt meg å kommet meg mer ut.Lurer på hva det er med dol som har den dragningen. Det er jo sosialt. Men å skrive og lese om elendigheten er ikke bra i lengden tror jeg. Anonymkode: 01e88...5cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg er ikke avhengig nei. Men jeg har prøvd å forbedre meg med mindre spørsmål, og den slags ting. Jeg har vært her ganske lenge men, det er jeg vel ikke alene om? Prøver å ikke stille de typiske spørsmålene jeg har stilt og fått svar på før.Du er helt sikkert ikke alene om å ha vært her lenge. Jeg har vært her i mange år. Skulle ønske jeg klarte å begrense bruken til det som er nyttig, men det går en stund så er jeg tilbake igjen. Anonymkode: 01e88...5cc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Lurer på hva det er med dol som har den dragningen. Det er jo sosialt. Men å skrive og lese om elendigheten er ikke bra i lengden tror jeg. Anonymkode: 01e88...5ccDet er en støtte for meg, da føler jeg meg ikke så alene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Det er en støtte for meg, da føler jeg meg ikke så alene. Jeg er enig med deg i det. Men det er alt med måte. For meg blir det mer enn jeg har godt av tror jeg. Skulle ønske jeg klarte å fokusere mer på andre ting i livet. Anonymkode: 01e88...5cc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.