Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Altså, hvis man ikke fårstår at en ikke kan si "fordi du er stygg" til noen må man ha lav IQ.Anonymkode: d85af...393Eller bare en bitch. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg kler meg ikke som en hore i alle fall. Det hjelper vel ingen, unntatt horer da. Ja, du er heldig som ser helt vanlig ut. Ja, det syndt på deg som er så ekstrem pen at du får store problemer. Anonymkode: d85af...393 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Eller bare en bitch. Vel, siden du antar jeg kler meg horete, så må man regne med å få en reaksjon. Hvis jeg sier at du kler deg som en gammel kjerring, hadde du likt det ? Sikkert ikke. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Ja, det syndt på deg som er så ekstrem pen at du får store problemer.Anonymkode: d85af...393nwahh, det har du det, akkurat dét. Folk hater " pene folk " fordi alt er så fantastisk for dem og livet er en dans på roser. Og andre , vanlige folk er bitre og surmuler fordi de aldri fikk den samme oppmerksomheten som de pene. Det er jo synd, virkelig. Men slik er det bare. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 nwahh, det har du det, akkurat dét. Folk hater " pene folk " fordi alt er så fantastisk for dem og livet er en dans på roser. Og andre , vanlige folk er bitre og surmuler fordi de aldri fikk den samme oppmerksomheten som de pene. Det er jo synd, virkelig. Men slik er det bare. Ja, du har det fælt. Anonymkode: d85af...393 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Altså, hvis man ikke fårstår at en ikke kan si "fordi du er stygg" til noen må man ha lav IQ.Anonymkode: d85af...393Hei!Det er forskjell å si det til noen uten grunn, og bruke det i en situasjon der noe skal forklares.Jeg har over langt gjennomsnittlig IQ, og jeg har såret andre, rett og slett fordi jeg ville forklare noe, og ikke klarte tenke at dette var noe som enkelte i sin undring/spørrende om grunn, kunne bli såret over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Hei!Det er forskjell å si det til noen uten grunn, og bruke det i en situasjon der noe skal forklares.Jeg har over langt gjennomsnittlig IQ, og jeg har såret andre, rett og slett fordi jeg ville forklare noe, og ikke klarte tenke at dette var noe som enkelte i sin undring/spørrende om grunn, kunne bli såret over. Har man normal IQ klarer man å forstå det. På samme måte som man rett og slett ikke sier at maten var vond, når en er bett bort på middag og verten spør om det smakte. Anonymkode: d85af...393 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Så lenge du ikke ker deg som en hore.. med dype utringinger, høyhæla sko, og tighte jeans, så skal det vel gå bra.noe sånt, velAnonymkode: e911f...c28Hei!Jeg bruker slimfit-jeans hver dag, det er vel det du mener er tighte jeans,utringning har jeg også, bare ikke så mye opp i utrigningen, jeg liker singletter fordi jeg føler meg fri,er det bryststørrelse det kommer an på?Jeg bruker ikke høye hæler, fordi jeg mangler balanse og syns det ser Og føles snodig ut i en løpesituasjon, og jeg løper ofte, men ellers om man syns det ser pent ut, og ikke faller ned, og syns dette er komfortabelt, syns jeg kvinner gjerne må få bruke det,vakkert tror jeg flertallet av menn syns det er , og det er jo også et poeng.Det er neppe horete horete å kle seg feminint og vakkert, 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Har man normal IQ klarer man å forstå det. På samme måte som man rett og slett ikke sier at maten var vond, når en er bett bort på middag og verten spør om det smakte.Anonymkode: d85af...393Ok,da vet jeg at du rett og slett vet veldig lite om IQ :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Eller bare en bitch. Hei!Man kan mene mye bra, dvs ville forklare noe, så blir ordene brått så feil:-(Lite salt i maten, kan i andres ører bli til at man sa maten var vond,at noen har skitten sofa, kan bli fortolket hinsides det det var ment,eller at noen ikke kledde en kjole, rett og slett fordi de har valker og ikke midje kan bli forstått som at man er ond,alt med de beste hensikter.uff:-(dette VET jeg og jeg har i tillegg en IQ som i følge enkelte er her er uforenlig med forklringer av denne type, men mange vet veldig lite om egentlig hva en IQ test består av, få har tatt en sånn..hva kommer etter en figur, er mye lettere enn å vite at lite salt i maten skal bety at maten ikke var god, det siste er en overfortolkning. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Ja, det er kanskje mer sannsynlig. Jeg vet ikke.jeg som trodde MM var meg, særlig når asperger stod der...:-)har Mette Marit også fått asperger:-)? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Ok,da vet jeg at du rett og slett vet veldig lite om IQ :-) Hvis man klarer å resonere litt forstår man at det ikke går ann å si dette. Anonymkode: d85af...393 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 jeg som trodde MM var meg, særlig når asperger stod der...:-)har Mette Marit også fått asperger:-)?Ja. Asperger brer seg som ild i tørt gress og når vel snart kongehuset også :-D 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Hei!Man kan mene mye bra, dvs ville forklare noe, så blir ordene brått så feil:-(Lite salt i maten, kan i andres ører bli til at man sa maten var vond,Jeg tenkte på si direkte at maten var vond, ikke at det var lite salt i den. Anonymkode: d85af...393 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Det er ikke Mette Marit jeg mente heller ; ) 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Ja, du har det fælt.Anonymkode: d85af...393Neida, jeg har det ikke fælt fordi jeg er jo over gjennomsnittet attraktiv ifølge matematikk. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Hvis man klarer å resonere litt forstår man at det ikke går ann å si dette.Anonymkode: d85af...393 Man må vel forvente å få et slag tilbake når du skriver noe slikt. Da har kanskje du lav IQ som mener at man må kle seg som en hore for å se pen ut. Uansett, utrolig sjarmerende du er som kaller folk horer og dumme. Wow. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Hei!Man kan mene mye bra, dvs ville forklare noe, så blir ordene brått så feil:-(Lite salt i maten, kan i andres ører bli til at man sa maten var vond,at noen har skitten sofa, kan bli fortolket hinsides det det var ment,eller at noen ikke kledde en kjole, rett og slett fordi de har valker og ikke midje kan bli forstått som at man er ond,alt med de beste hensikter.uff:-(dette VET jeg og jeg har i tillegg en IQ som i følge enkelte er her er uforenlig med forklringer av denne type, men mange vet veldig lite om egentlig hva en IQ test består av, få har tatt en sånn..hva kommer etter en figur, er mye lettere enn å vite at lite salt i maten skal bety at maten ikke var god, det siste er en overfortolkning.Jeg mente at jeg kanskje er en bitch. Ikke noen andre, hvis det var slik du oppfattet det : ) 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 jeg tror at slik selvdianostisering er lite hensiktsmessig. du kan gjerne være billedskjønn, med det gjør deg ikke til noe bedre menneske enn andre uansett om du er stolt over et bra utseende eller ikke.Anonymkode: 34c78...c14Har jeg sagt at jeg er et bedre mennesket pga. det ? Kanskje det ble oppfattet slik ja, forstår det. Slik jeg ser det, er det kun en bonus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.