stjernestøv Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Siden serum konsentrasjonen er så høy kan jeg vel redusere til 2 mg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Siden serum konsentrasjonen er så høy kan jeg vel redusere til 2 mg? Du er optimist hvis du tror han kommer til å svare ja Anonymkode: 33d98...e07 0 Siter
Trine Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Kan du ikke legge fra deg disse medisintankene og la psykiateren din ta seg av det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Skrevet 11. oktober 2015 Du er optimist hvis du tror han kommer til å svare ja Anonymkode: 33d98...e07Men det virker som det mest logiske å gjøre, jeg er jo overmedisinert. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Du skal ikke redusere det aller minste. Du skal ta den/de doser som psykiateren din har anbefalt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Skrevet 11. oktober 2015 Kan du ikke legge fra deg disse medisintankene og la psykiateren din ta seg av det?Det er vanskelig det. Savner å ha følelser og kunne le. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Skrevet 11. oktober 2015 Du skal ikke redusere det aller minste. Du skal ta den/de doser som psykiateren din har anbefalt.Javel. Trodde ikke det hadde noe å si når serumet lå så høyt. 0 Siter
Trine Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Det er vanskelig det. Savner å ha følelser og kunne le. Jeg forstår det, men dersom du lar psykiateren styre medisinene og du blir flink til å forklare hvordan du har det så er sjansen større for at du får det bra en gang større enn dersom du skal sjonglere på egenhånd. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Skrevet 11. oktober 2015 Jeg forstår det, men dersom du lar psykiateren styre medisinene og du blir flink til å forklare hvordan du har det så er sjansen større for at du får det bra en gang større enn dersom du skal sjonglere på egenhånd.Ok. Har jo vært inne på tanken å slutte med fluoxetin og, men får vente å se. 0 Siter
Trine Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Ok. Har jo vært inne på tanken å slutte med fluoxetin og, men får vente å se. Ja, ikke gjør noe med medisinene uten å ha psykiateren med på laget. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Skrevet 11. oktober 2015 Ja, ikke gjør noe med medisinene uten å ha psykiateren med på laget.Får spør om jeg kan redusere da, og kanskje slutte med fluoxetin. 0 Siter
Trine Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Får spør om jeg kan redusere da, og kanskje slutte med fluoxetin. Du kan ikke spørre om det, de kan jo ikke tvinge deg til å ta medisiner. Kan du ikke heller bruke energien på å forklare dem hvordan du har det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Skrevet 11. oktober 2015 Du kan ikke spørre om det, de kan jo ikke tvinge deg til å ta medisiner. Kan du ikke heller bruke energien på å forklare dem hvordan du har det?Prøver så godt jeg kan å forklare hvordan jeg har det, men det er lite noen kan gjøre med det. 0 Siter
Trine Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Prøver så godt jeg kan å forklare hvordan jeg har det, men det er lite noen kan gjøre med det. Skriv ned det samme som du skriver i innleggene dine her og gi det til sykepleieren. De prøver jo å finne den rette medisineringen, men slike ting tar veldig lang tid. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Skrevet 11. oktober 2015 Skriv ned det samme som du skriver i innleggene dine her og gi det til sykepleieren. De prøver jo å finne den rette medisineringen, men slike ting tar veldig lang tid.Det var det da, ja det tar vel tid. Blir visst aldri bra. 0 Siter
Trine Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Det var det da, ja det tar vel tid. Blir visst aldri bra. Det vet du ikke 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Det var det da, ja det tar vel tid. Blir visst aldri bra. Jeg er, som du vel vet, enig med Trine i denne tråden. Det er jo bare tull å endre medisineringen på egenhånd noen dager før du kan kommunisere med sykepleieren om dette. Du skulle vel også ta ny serumkonsentrasjonskontroll om ikke så lenge, da er det viktig at du har tatt medisinene stabilt og ikke surret frem og tilbake. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er, som du vel vet, enig med Trine i denne tråden. Det er jo bare tull å endre medisineringen på egenhånd noen dager før du kan kommunisere med sykepleieren om dette. Du skulle vel også ta ny serumkonsentrasjonskontroll om ikke så lenge, da er det viktig at du har tatt medisinene stabilt og ikke surret frem og tilbake. Ok. Er bare så lei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.