Gå til innhold

NHD/redusere litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden serum konsentrasjonen er så høy kan jeg vel redusere til 2 mg? 

Skrevet

Siden serum konsentrasjonen er så høy kan jeg vel redusere til 2 mg? 

Du er optimist hvis du tror han kommer til å svare ja ;)

Anonymkode: 33d98...e07

Skrevet

Kan du ikke legge fra deg disse medisintankene og la psykiateren din ta seg av det?

Skrevet

Du er optimist hvis du tror han kommer til å svare ja ;)

Anonymkode: 33d98...e07

Men det virker som det mest logiske å gjøre, jeg er jo overmedisinert. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du skal ikke redusere det aller minste. Du skal ta den/de doser som psykiateren din har anbefalt.

Skrevet

Kan du ikke legge fra deg disse medisintankene og la psykiateren din ta seg av det?

Det er vanskelig det. Savner å ha følelser og kunne le. 

Skrevet

Du skal ikke redusere det aller minste. Du skal ta den/de doser som psykiateren din har anbefalt.

Javel. Trodde ikke det hadde noe å si når serumet lå så høyt. 

Skrevet

Det er vanskelig det. Savner å ha følelser og kunne le. 

Jeg forstår det, men dersom du lar psykiateren styre medisinene og du blir flink til å forklare hvordan du har det så er sjansen større for at du får det bra en gang større enn dersom du skal sjonglere på egenhånd.

Skrevet

Jeg forstår det, men dersom du lar psykiateren styre medisinene og du blir flink til å forklare hvordan du har det så er sjansen større for at du får det bra en gang større enn dersom du skal sjonglere på egenhånd.

Ok. Har jo vært inne på tanken å slutte med fluoxetin og, men får vente å se. 

Skrevet

Ok. Har jo vært inne på tanken å slutte med fluoxetin og, men får vente å se. 

Ja, ikke gjør noe med medisinene uten å ha psykiateren med på laget.

Skrevet

Ja, ikke gjør noe med medisinene uten å ha psykiateren med på laget.

Får spør om jeg kan redusere da, og kanskje slutte med fluoxetin. 

Skrevet

Får spør om jeg kan redusere da, og kanskje slutte med fluoxetin. 

Du kan ikke spørre om det, de kan jo ikke tvinge deg til å ta medisiner. Kan du ikke heller bruke energien på å forklare dem hvordan du har det?

Skrevet

Du kan ikke spørre om det, de kan jo ikke tvinge deg til å ta medisiner. Kan du ikke heller bruke energien på å forklare dem hvordan du har det?

Prøver så godt jeg kan å forklare hvordan jeg har det, men det er lite noen kan gjøre med det. 

Skrevet

Prøver så godt jeg kan å forklare hvordan jeg har det, men det er lite noen kan gjøre med det. 

Skriv ned det samme som du skriver i innleggene dine her og gi det til sykepleieren. De prøver jo å finne den rette medisineringen, men slike ting tar veldig lang tid.

Skrevet

Skriv ned det samme som du skriver i innleggene dine her og gi det til sykepleieren. De prøver jo å finne den rette medisineringen, men slike ting tar veldig lang tid.

Det var det da, ja det tar vel tid. Blir visst aldri bra. 

Skrevet

Det vet du ikke ;)

Skrevet

Jeg er, som du vel vet, enig med Trine i denne tråden. Det er jo bare tull å endre medisineringen på egenhånd noen dager før du kan kommunisere med sykepleieren om dette. Du skulle vel også ta ny serumkonsentrasjonskontroll om ikke så lenge, da er det viktig at du har tatt medisinene stabilt og ikke surret frem og tilbake.

Skrevet

Jeg er, som du vel vet, enig med Trine i denne tråden. Det er jo bare tull å endre medisineringen på egenhånd noen dager før du kan kommunisere med sykepleieren om dette. Du skulle vel også ta ny serumkonsentrasjonskontroll om ikke så lenge, da er det viktig at du har tatt medisinene stabilt og ikke surret frem og tilbake.

Ok. Er bare så lei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...