Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har mine svake sider når det kommer til teknologiske ting, og jeg skal slette min egen konto men det er jo ingen " slett min konto " klikk eller hva jeg skal kalle det. Er det slik at når man er først inne på dol, så kommer man seg aldri ut igjen eller ? På forhånd takk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Vet ikke, men de kan forsøke å pme Admin Doktoronline og si "hei jeg ønsker at dere sletter brukerkontoen min. Jeg er klar over at det innebærer at mine tidligere innlegg blir stående slik de er" Anonymkode: 8af5a...49d 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Vet ikke, men de kan forsøke å pme Admin Doktoronline og si "hei jeg ønsker at dere sletter brukerkontoen min. Jeg er klar over at det innebærer at mine tidligere innlegg blir stående slik de er"Anonymkode: 8af5a...49dJa, jeg vet at mine innegg ikke blir slettet. Får ikke så mye ut av dol lenger, slik at jeg ikke ønsker å være medlem lenger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Ja, jeg vet at mine innegg ikke blir slettet. Får ikke så mye ut av dol lenger, slik at jeg ikke ønsker å være medlem lenger. OkOg var ikke mening å skrike altså, det med fet skrift, greia var bare at jeg copy pasta brukernavnet for å være sikker på at jeg skrev det riktig, men så prøvde jeg å få det til å ikke være fet skrift men det gikk ikke så derfor tok jeg hele setningene med fet skrift så det skulle passe inn Anonymkode: 8af5a...49d 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 OkOg var ikke mening å skrike altså, det med fet skrift, greia var bare at jeg copy pasta brukernavnet for å være sikker på at jeg skrev det riktig, men så prøvde jeg å få det til å ikke være fet skrift men det gikk ikke så derfor tok jeg hele setningene med fet skrift så det skulle passe inn Anonymkode: 8af5a...49dOppfattet det ikke som skriking jeg : ) Er bare forvirret av hvordan man sletter sin konto, har skrevet til adm. redaktør, eller skrev til noen i alle fall om det men fikk ingen svar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Ja, jeg vet at mine innegg ikke blir slettet. Får ikke så mye ut av dol lenger, slik at jeg ikke ønsker å være medlem lenger. Bare å la være å loggge seg inn. Anonymkode: 44407...97a 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Bare å la være å loggge seg inn.Anonymkode: 44407...97aNei, vil ikke være medlem her lenger. Slemme folk her, minner meg om barnehagen. Men blir ikke særlig fornærmet av den grunn, bare kjeder meg her inne for tiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Nei, vil ikke være medlem her lenger. Nå syntes jeg du er ganske barnslig. Anonymkode: 78651...a28 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Gå inn hit: http://forum.doktoronline.no/forum/34-webmastermoderator/ og opprett en tråd der du ber om å bli slettet.. Anonymkode: dfbeb...acb 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Nå syntes jeg du er ganske barnslig. Anonymkode: 78651...a28Så fint for deg. Jeg synes du er en feig kylling som er anonym.  0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Så fint for deg. Jeg synes du er en feig kylling som er anonym. Og du er bare ute etter oppmerksomhet.. du lengter etter at noen skal si; "å nei, øyestikkern, ikke dra, vi vil ha deg her".Det er jo så latterlig, du har jo allerede lagd en tråd der du spør om hvordan bli slettet Anonymkode: dfbeb...acb 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Og du er bare ute etter oppmerksomhet.. du lengter etter at noen skal si; "å nei, øyestikkern, ikke dra, vi vil ha deg her".Det er jo så latterlig, du har jo allerede lagd en tråd der du spør om hvordan bli slettetAnonymkode: dfbeb...acbnope, jeg vil slette konto. Har skrevet til adm. direktør igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 nope, jeg vil slette konto. Har skrevet til adm. direktør igjen. flotters Anonymkode: dfbeb...acb 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 flotters Anonymkode: dfbeb...acbDu må ha hatt et vanskelig liv som bærer mye hat inne i deg og lar dette gå utover andre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Du må ha hatt et vanskelig liv som bærer mye hat inne i deg og lar dette gå utover andre. Hva mener du? Jeg prøver jo bare å hjelpe.. Anonymkode: dfbeb...acb 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Hvordan oppfatter du dette å hjelpe, skal jeg begynne å kalle deg ting og, vil du krangle så kan vi godt det. Men det begynner å bli sent. Hva mener du? Jeg prøver jo bare å hjelpe..Anonymkode: dfbeb...acb 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 Skrevet 11. oktober 2015 Disse siterings greiene på dol kan være frustrerende. 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Jeg har mine svake sider når det kommer til teknologiske ting, og jeg skal slette min egen konto men det er jo ingen " slett min konto " klikk eller hva jeg skal kalle det. Er det slik at når man er først inne på dol, så kommer man seg aldri ut igjen eller ? På forhånd takk. Den enkleste måten å kontakte oss på, er ved å sende pm til Admin Doktoronline. Sletter kontoen din i løpet av det kommende døgnet. Endret 12. oktober 2015 av Admin Doktoronline 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Nei, vil ikke være medlem her lenger. Slemme folk her, minner meg om barnehagen. Men blir ikke særlig fornærmet av den grunn, bare kjeder meg her inne for tiden. Det er noen på alle netfora. Ikke spesielt mye på dol synes jeg, men litt er det her også. Du får ha det bra og lykke til videre hvis du forsvinner! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Litt barnehage er det, tror det har med at enkelte psykdommer som er vanlige blant dolerne er relatert til forskjellige sosiale dysfunksjoner. Da får man rarheter i kommunikasjonen på både den ene og andre måten. Får ikke ta det personlig Anonymkode: 8af5a...49d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.