Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er holde-seg-våken-for-enhver-pris uke. Nå har jeg gjort alt riktig i følge boken. Medisiner, frokost, te, tran og sanasol, c-vitaminer. Hva mer trenger en kropp for å holde seg våken? Det er jeg som har trappevask denne uken og jeg skal pinadø vaske så grønnsepevannet spruter vegg-i-mellom. Jeg skal skrive også. Blir jeg trett skal jeg gjøre noe praktisk. Hva som helst. Bare ikke kjenne etter hvor trett jeg er. NHD sa at det gjaldt å holde seg våken i 2 uker, så ville kroppen ha vendt seg til en ny dagsrytme. Sitter her å gjesper. Dol får være dol resten av dagen.

Skrevet

Dette er holde-seg-våken-for-enhver-pris uke. Nå har jeg gjort alt riktig i følge boken. Medisiner, frokost, te, tran og sanasol, c-vitaminer. Hva mer trenger en kropp for å holde seg våken? Det er jeg som har trappevask denne uken og jeg skal pinadø vaske så grønnsepevannet spruter vegg-i-mellom. Jeg skal skrive også. Blir jeg trett skal jeg gjøre noe praktisk. Hva som helst. Bare ikke kjenne etter hvor trett jeg er. NHD sa at det gjaldt å holde seg våken i 2 uker, så ville kroppen ha vendt seg til en ny dagsrytme. Sitter her å gjesper. Dol får være dol resten av dagen.

Hm,

så flink du er!

jeg burde også latt dol være dol resten av dagen, håper den inspirasjonen smitter.

Jeg syns bøker om mennesker er fryktelig kjedelige, enten de har autisme eller er bipolare eller normale m.m.

Så skriver du noe om biploar, så ta med at grønnsåpevannet spruter :-) og at du sitter og gjesper:-) Skal man lese bøke om mennesker må du være gøye.

også: kult at du liker bindestreker i ord, jeg syns bindestreker lager mange flere og morsomme og beskrivende ord, sånne ord som ingen trodde fantes, finnes plutselig, bare pga av en bindestrek, så "ja til bindestreker".

Faktisk mente psykiaterne jeg hadde asperger også fordi jeg hadde ord de ikke hadde tenkt på før:lol:

krinkel-i kroker ord, men de fikk min pensjonerte psykiater til å le. (de kaller krinkel-i kroker ord for neologismer)

jeg vet ikke om hun var en harald-eia-type, ofte fikk jeg følelsen av at det skulle litt til å få henne til å le,

men det greide jeg, plutselig, når jeg minst forventet det, og det var utvilsomt de beste timene. Jeg fikk henne bare ikke til å le når jeg håpet det men mer plutselig og særlig av krinkel-i-krok ord, dvs ord med bindestrek, som var treffende, jeg tror de mente dette var neologismer, det er en grunn til å få diagnosen asperger. ( i vertfall inni mellom)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...