Gå til innhold

tror dere han ble mast "hull i hodet"?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg var på en hfg autisme klubb i uka, og jeg hadde så masse på hjertet om autisme at jeg stillte ham spørsmål i 2 og en halv time, mens en vedsidenav meg ptøvde å prate med meg og tilslutt flyttet seg, fordi han ikke fikk kontakt med meg. Jeg hørte ham nemlig ikke, fordi alle pratet i munnen på hverrandre og jeg var så opptatt av å spør om aspergers og autisme hvordan det var for andre enn meg. Tror dere han kommer til å avvise meg i neste klubbkveld?

Skrevet

Jeg var på en hfg autisme klubb i uka, og jeg hadde så masse på hjertet om autisme at jeg stillte ham spørsmål i 2 og en halv time, mens en vedsidenav meg ptøvde å prate med meg og tilslutt flyttet seg, fordi han ikke fikk kontakt med meg. Jeg hørte ham nemlig ikke, fordi alle pratet i munnen på hverrandre og jeg var så opptatt av å spør om aspergers og autisme hvordan det var for andre enn meg. Tror dere han kommer til å avvise meg i neste klubbkveld?

Hvem stilte du spørsmål? En som arrangerte møtet, eller en deltaker der? 
Hvis det var en som arrangerte møtet, ville han vel ha hatt vett nok til å si fra når du hadde brukt nok tid... Hvis det var en deltaker, og hvis det hadde vært meg, hadde jeg nok unngått deg neste gang for å kunne snakke med andre også.

Blomsterfluen
Skrevet

Hvem stilte du spørsmål? En som arrangerte møtet, eller en deltaker der? 
Hvis det var en som arrangerte møtet, ville han vel ha hatt vett nok til å si fra når du hadde brukt nok tid... Hvis det var en deltaker, og hvis det hadde vært meg, hadde jeg nok unngått deg neste gang for å kunne snakke med andre også.

det var en leder som har aspergers. Jeg er så redd for å ha mistet hans tillit.

Aspergers Inc.
Skrevet

det var en leder som har aspergers. Jeg er så redd for å ha mistet hans tillit.

Han er sikkert vant med at aspergere er litt "rare".

Skrevet

Litt rart alle nordmenn har aspergers, når ingen visste om det på 90-tallet.

Anonymkode: 80ce7...309

Skrevet

Du får roe kraftig ned eller bestille et eget møte med fyren neste gang. La de andre også få slippe til med det de har på hjertet  :)

Skrevet

Litt rart alle nordmenn har aspergers, når ingen visste om det på 90-tallet.

Her er det noe som ikke stemmer.

Anonymkode: 06758...c96

Skrevet

Her er det noe som ikke stemmer.

Antallet psyke bare øker og øker. Kanskje man skal kalle det p$sykiatri.

Skrevet

Antallet psyke bare øker og øker. Kanskje man skal kalle det p$sykiatri.

http://www.ba.no/nyheter/altfor-mange-far-diagnoser-som-adhd-angst-og-depresjon/s/1-41-7577649

– Altfor mange får diagnoser som ADHD, angst og depresjon

Det mener bergenspsykolog, foredragsholder og forfatter, Trond Haukedal.

Han ramser opp diagnoser som angstnevrose, depresjon, bipolar lidelse, ADHD, ADD, Aspergers syndrom, lettere former for autisme og en rekke andre og tilsvarende diagnoser.

– Og disse mener du ikke sjeldent stilles feilaktig?

– Ja, det har jeg altfor mange eksempler på fra min egen praksis, sier Haukedal.

Noe å tenkte på.

Skrevet

http://www.ba.no/nyheter/altfor-mange-far-diagnoser-som-adhd-angst-og-depresjon/s/1-41-7577649

Han ramser opp diagnoser som angstnevrose, depresjon, bipolar lidelse, ADHD, ADD, Aspergers syndrom, lettere former for autisme og en rekke andre og tilsvarende diagnoser.

– Ja, det har jeg altfor mange eksempler på fra min egen praksis, sier Haukedal.

Noe å tenkte på.

Ja, det er p$ykeliggjøring av menneskelige feil.

Skrevet

Noe å tenkte på.

Han har sikkert noen poenger, men "dessverre" har også denne saken flere sider, les f.eks.

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Nar-ble-det-lov-a-mistro-dem-med-diagnoser--Hild-Froya-Gravningen-8197558.html

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Autisme psykiateren jeg gikk til sa det var ingen tvil om at jeg har hfg autisme. Men jeg er sosial og jeg får aldri meltdown.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Autisme psykiateren jeg gikk til sa det var ingen tvil om at jeg har hfg autisme. Men jeg er sosial og jeg får aldri meltdown.

http://forum.doktoronline.no/topic/404416-meltdown-anfall-på-hytta/

Hei du har ofte vært inne på ditt sinne i mange tråder, et slikt sinne der man ikke greier hente seg inn, ta seg sammen, tror jeg er meltdown.

Hvis du greier tenke logisk og ikke la følelser ta overhånd så er jeg sikker på at det vil løse seg med den lederen,

lykke til.

Skrevet

Er meltdown sånn "cool" versjon av tantrum? Yo dawg, meltdown...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...