Gå til innhold

NHD og andre.. 2-3 uker med abilify. effekt å slutte?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Får man effekt av å slutte brått på abillify selv etter bare 2 eller 3 uker med 15 mg og inni de ukene 4 dager med 30mg?

Jeg gikk på abilify tidligere i år men hadde en måneds pause, så tok jeg abilify i 2 eller 3 uker til jeg sluttet igjen nå på torsdag som var.

Kan jeg bli psykisk syk iløpet av 3 måneder eller mer etter pilleslutt? Det sa nemlig legen. Har legen rett, eller NHD?

Skrevet

Jeg ser en markant økning i antallet tråder du skriver hver gang du slutter med medisiner i alle fall. Tolk det i den retning du ønsker.

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Er det usammenhengende tråder jeg starter hver gang jeg slutter?

Skrevet

Ok. Er det usammenhengende tråder jeg starter hver gang jeg slutter?

Jeg synes du skriver en del "rart" når du slutter med medisiner. Dvs. jeg kan nesten uten å se overskriften se at "nå har Blomsterfluen sluttet med medisiner igjen"

Jeg skjønner at du er ambivalent til både medisiner og hva som feiler deg. Mitt beste råd er å prøve og overlate all diagnostikk og medisinering til legen din. Ikke gjør samme feil som jeg har gjort, altså å prøve og finne ut av det selv. Det fører sjelden noe godt med seg.

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Kan jeg bli rar denne gangen også, selvom jeg denne gangen jeg har sluttet, har jeg bare gått på 3 uker ca på høy dose? Jeg må bare vite det, for legen sier at jeg kan bli psykisk sjuk etter 3 måneder og ikke bare en måned. Jeg verken såg eller hørte ting før jeg begynte på pillene, bare i tenårene og barndomen. Mest i barndomen. Og jeg er nå 30 år og startet for første gang på abilify i 2007.

Skrevet

Slik som du slutter og begynner hva er vitsen med å ta de i det hele tatt? Jeg merker godt at jeg ikke kan være uten Abilify så da kan jeg ikke slutte 

Blomsterfluen
Skrevet

Slik som du slutter og begynner hva er vitsen med å ta de i det hele tatt? Jeg merker godt at jeg ikke kan være uten Abilify så da kan jeg ikke slutte 

mamma lokket meg til å ta dem hele tiden. Men nå skal ikke mamma få lokket meg mer. Får jeg effekt av å slutte på abilify denne gangen tror du?

Skrevet

skjønner ikke åssen du klarer slutte abilify uten å få helt sinnssykt kaos i hjernen

Blomsterfluen
Skrevet

Personalet mener jeg får sinnsykt kaos i hodet uten abilify etter noen få måneder uten pillene.

Skrevet

Personalet mener jeg får sinnsykt kaos i hodet uten abilify etter noen få måneder uten pillene.

nei det merker man selv

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke stoler på legen din når det gjelder å gå på medisiner. 

Anonymkode: 96af7...3a6

Blomsterfluen
Skrevet

nei det merker man selv

ok. Jeg trodde at de som var rundt meg også merket det, jeg.

Blomsterfluen
Skrevet

Siden jeg merker kaoset selv, og ikke personalet merker det først, skal jeg iallefal ikke stole på personalet mer.

Blomsterfluen
Skrevet

nei det merker man selv

kan ikke personalet på meg merke at jeg har mye tanker og kaos, i tillegg til meg selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...