Gå til innhold

NHD/ang rarheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du rarheten er angst eller noe annet?

Det hemmer meg sånn, sykepleieren sa jeg måtte gå alene et stykke forbi postkassa hver dag. Det er jo noe andre klarer enkelt, han sa jeg måtte ikke sammenligne meg med andre. Fluoxetin hjelper ikke enda, psykiateren skulle vurdere om jeg skulle slutte når han kom tilbake. Og jeg må ta ny serumkonsentrasjon i neste uke, begynner å bli lei nå. Har jo den rarheten min. 

Skrevet

er det rarhet i bakhodet?

Det er rarhet i hele hodet og hele meg, men tenk i dag har jeg ikke vært rar. Det er lenge siden. 

Skrevet

Tror det heter derealisasjon/depersonalisering. Forekommer ved mange diagnoser. Det blir ikke bedre av å unngå situasjoner...

Skrevet

Det er rarhet i hele hodet og hele meg, men tenk i dag har jeg ikke vært rar. Det er lenge siden. 

Hvorfor ikke rarr i. Dag?

Anonymkode: 54f78...5d5

Skrevet

Tror det heter derealisasjon/depersonalisering. Forekommer ved mange diagnoser. Det blir ikke bedre av å unngå situasjoner...

Blir ikke beddre av å oppsølke situasjonnebe geller.

Skrevet

Blir ikke beddre av å oppsølke situasjonnebe geller.

Det kan vel hende.

Skrevet

Det kan vel hende.

Hva er det der røde over N'en symboliserer?

Anonymkode: 44841...7c2

Skrevet

Hva er det der røde over N'en symboliserer?

Anonymkode: 44841...7c2

Det er en fakkel, vel.

Anonymkode: 391b6...fa1

Skrevet

Symboliserer den no' legemiddelindustri?

Skrevet

Ok. Nei jeg må vel komme meg ut fordet. 

Skrevet

Hvorfor ikke rarr i. Dag?

Nei det vet jeg ikke, men det var godt. 

Skrevet

Jeg hadde noen Ok dager, men nå er rarheten i hodet tilbake og jeg orker ikke dette

Skrevet

Jeg hadde noen Ok dager, men nå er rarheten i hodet tilbake og jeg orker ikke dette

Du føler rarhet du også ja, ekkelt det der. Virker ikke som om noe hjelper heller. Men jeg har ikke vært så rar i dag heller, ikke det at jeg har gjort så mye i dag heller. 

Skrevet

Du føler rarhet du også ja, ekkelt det der. Virker ikke som om noe hjelper heller. Men jeg har ikke vært så rar i dag heller, ikke det at jeg har gjort så mye i dag heller. 

jeg var bare ute å kjøpte noe mat ellers ligget på sofaen 

Skrevet

jeg var bare ute å kjøpte noe mat ellers ligget på sofaen 

Ja ikke lett å få gjort noe når en føler seg rar, det hemmer utrolig mye. 

Skrevet

Siden jeg ikke har følt meg så rar i går og i dag, kan det være pga fluoxetin? Det er jo lov å håpe? Kan jo hjelpe på angst også den? Får se hvordan det går fremover. 

Skrevet

jeg følte meg mye bedre på fluoxetin, men legen på dps nekter vel å skrive den ut mer siden jeg ble manisk...

Skrevet

skal steike meg en biff nå og drikke cola...

kanskje det hjelper.

hjelp blir man like cola tørst på lamictal som på litium?

Skrevet

jeg følte meg mye bedre på fluoxetin, men legen på dps nekter vel å skrive den ut mer siden jeg ble manisk...

Ikke rart du ikke fikk det da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...