Blomsterfluen Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg tør ikke si velkommen tale forran 18 stykker, men mamma sier jeg skal. Jeg vil ikke. Hva gjør jeg nå? Og mamma nekter meg å ha digital fotoramme med bilder av meg i oppveksten min på bordet i selskapet, mens jeg synes det virker som en mirakuløs ide. Jeg kjøpte tilogmed en digital fotoramme app til nettbrettet for å laste inn bilder til lysbildesjow. 0 Siter
slabbedask Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg tør ikke si velkommen tale forran 18 stykker, men mamma sier jeg skal. Jeg vil ikke. Hva gjør jeg nå?Det bestemmer du selv. 0 Siter
Gjest lurtepå Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Jeg tør ikke si velkommen tale forran 18 stykker, men mamma sier jeg skal. Jeg vil ikke. Hva gjør jeg nå? Og mamma nekter meg å ha digital fotoramme med bilder av meg i oppveksten min på bordet i selskapet, mens jeg synes det virker som en mirakuløs ide. Jeg kjøpte tilogmed en digital fotoramme app til nettbrettet for å laste inn bilder til lysbildesjow.dette bestemmer du også selv. Viss du synes det er koselig meg bilder så synes jeg du SKAL ha det! Endret 13. oktober 2015 av lurtepå 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg synes du bør slippe å ha tale. Det er absolutt ikke alle som gjør det. Det er din dag. En fotoramme høres ut som en kjempefin idé 👍 0 Siter
Trine Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Det er din bursdag og du som bestemmer hvordan den skal feires 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Du er 30 år, det er da slett ikke din mor som bestemmer hva du skal og ikke skal gjøre. Eller er det hun som betaler dette også? 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Din bursdag, DU bestemmer. Det er ikke nødvendig med tale hvis du ikke vil. En digital fotoramme er så koselig å ha stående på en slik dag!Her synes jeg du skal si fra til moren din at du vil gjøre det på din måte! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.