Gå til innhold

hvordan skal jeg klare 30års feiringen?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg tør ikke si velkommen tale forran 18 stykker, men mamma sier jeg skal. Jeg vil ikke. Hva gjør jeg nå? Og mamma nekter meg å ha digital fotoramme med bilder av meg i oppveksten min på bordet i selskapet, mens jeg synes det virker som en mirakuløs ide. Jeg kjøpte tilogmed en digital fotoramme app til nettbrettet for å laste inn bilder til lysbildesjow.

Skrevet

Jeg tør ikke si velkommen tale forran 18 stykker, men mamma sier jeg skal. Jeg vil ikke. Hva gjør jeg nå?

Det bestemmer du selv.

Gjest lurtepå
Skrevet (endret)

Jeg tør ikke si velkommen tale forran 18 stykker, men mamma sier jeg skal. Jeg vil ikke. Hva gjør jeg nå? Og mamma nekter meg å ha digital fotoramme med bilder av meg i oppveksten min på bordet i selskapet, mens jeg synes det virker som en mirakuløs ide. Jeg kjøpte tilogmed en digital fotoramme app til nettbrettet for å laste inn bilder til lysbildesjow.

dette bestemmer du også selv.

Viss du synes det er koselig meg bilder så synes jeg du SKAL ha det!

Endret av lurtepå
Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg synes du bør slippe å ha tale. Det er absolutt ikke alle som gjør det. Det er din dag. En fotoramme høres ut som en kjempefin idé 👍

Skrevet

Det er din bursdag og du som bestemmer hvordan den skal feires :)

Skrevet

Du er 30 år, det er da slett ikke din mor som bestemmer hva du skal og ikke skal gjøre. Eller er det hun som betaler dette også?

Skrevet

Din bursdag, DU bestemmer. Det er ikke nødvendig med tale hvis du ikke vil. En digital fotoramme er så koselig å ha stående på en slik dag!

Her synes jeg du skal si fra til moren din at du vil gjøre det på din måte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...