Ninkenpoo Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 noen som har merket forskjell på fluoxetin sandoz vs ratiopharm? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 noen som har merket forskjell på fluoxetin sandoz vs ratiopharm?Har fluoxetin myland. Merker ingenting. 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Skrevet 14. oktober 2015 Myland har eg aldri hatt kun ratiopharm, skiftet til sandoz for 1,5mnd siden.etter skifte til sandoz har virkningen avtatt betraktelig, ellers har eg brukt fluoxetin for lenge.har brukt fluoxetin maks dose 60mg i 5år sammenhengende. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Myland har eg aldri hatt kun ratiopharm, skiftet til sandoz for 1,5mnd siden.etter skifte til sandoz har virkningen avtatt betraktelig, ellers har eg brukt fluoxetin for lenge.har brukt fluoxetin maks dose 60mg i 5år sammenhengende.Ja da virker de vel forskjellig, du har tatt det lenge ja. 0 Siter
Underbar Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Det er ikke innbilt da? Jeg brukte sandoz en periode og følte selv at de virket dårlig. Men jeg lurte litt på om det var fordi tablettene var mye mindre og smakte rart og at jeg dermed ubevisst tenkte at de var svakere. Ikke vet jeg. Vet bare at jeg skal be om Fontex neste gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Det er ikke innbilt da? Jeg brukte sandoz en periode og følte selv at de virket dårlig. Men jeg lurte litt på om det var fordi tablettene var mye mindre og smakte rart og at jeg dermed ubevisst tenkte at de var svakere. Ikke vet jeg. Vet bare at jeg skal be om Fontex neste gang.er dette enda en type? Anonymkode: 1660d...aa7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.