Ninkenpoo Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Har alltid slitt med å bli lett såret, gråte unødvendig osv. Blir også veldigt fort lei mg og tar innpå mg andre sine smerter og følelser.dette har hemmet mg siden eg var barn, gjekk konstant å tenkte på at alle hadde det bra osvfikk fontex 60mg av psykologen min som hjelpe veldigt men nå har det startet igjen.noen som har tips eller samme erfaring? Endret 14. oktober 2015 av Ninkenpoo 0 Siter
Madelenemie Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Nei jeg har ikke samme følelser, men jeg greier ikke feks se andre skade seg, da får jeg feks vondt selv.jeg har ingen gode råd, men håper du får hjelp med det, og kanskje råd fra noen andre,jeg kan feks ikke se mange "vanlige" programmer der mennesker faller og slår seg, jeg kjenner smertene selv,for andre kan det være komisk å se meg skulle se programmer, der mennesker faller og skader seg, det er et amerikansk program ala skjult kamera, enten går jeg, eller jeg nekter se, jeg greier det bare ikke,litt sånn med filmer også, jeg går når det blir for mye vold, noe sånt, da kommer jeg tilbake når det er over.kanskje hjelp med perspektiv, din egen avgrensing, og ansvar kan hjelpe? jeg vet ikke, håper du får noen gode svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.