Blomsterfluen Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 En som liksom skulle være veninnen min, lokket meg til å kaste en grein på frontvinduet på en forbipaserende bil. Jeg gjorde dette, ellers skulle ikke jeb få være vennen hennes mer. Bilen fulgte etter meg og stoppet og føreren kjeftet på meg mens "veninnen" hoppet spenstig oger gjerdet noe jeb umulig gikk til, og stakk av uten å hjrlpe meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 En som liksom skulle være veninnen min, lokket meg til å kaste en grein på frontvinduet på en forbipaserende bil. Jeg gjorde dette, ellers skulle ikke jeb få være vennen hennes mer. Bilen fulgte etter meg og stoppet og føreren kjeftet på meg mens "veninnen" hoppet spenstig oger gjerdet noe jeb umulig gikk til, og stakk av uten å hjrlpe meg.Dette skjedde antagelig for 20-25 år siden? Hvorfor går du og tenker på dette nå? Det er ingenting du kan gjøre med det. De fleste av oss opplevde å bli lurt av andre unger da vi var barn. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Skrevet 14. oktober 2015 Dette skjedde antagelig for 20-25 år siden? Hvorfor går du og tenker på dette nå? Det er ingenting du kan gjøre med det. De fleste av oss opplevde å bli lurt av andre unger da vi var barn.jeg sliter med dårlige fortidsminner. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Skrevet 14. oktober 2015 Håper dette var mens dere var barn.ja. jeg var dum og lettlurt og ofte missforstått. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Skrevet 14. oktober 2015 En gutt likte å mobbe å skade meg på barneskolen. Jeg er red tenåringer og barn. 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 jeg sliter med dårlige fortidsminner.Joda, men det får være grenser for hva man skal dra med seg videre i livet også. Denne hendelsen er ikke på noen måte unik, og jeg tror de aller, aller fleste av oss har opplevd lignende ting. 0 Siter
Trine Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 ja. jeg var dum og lettlurt og ofte missforstått.Jeg trodde alle hadde en baktanke med ting de gjorde. Noen hadde det, men sikkert ikke alle. Jeg ble også mobbet som liten og er redd tenåringer og barn slik som du er. Det spiller liksom ingen rolle om det er noe "de fleste" har opplevd. Noen klarer legge det bak seg, mens andre gjør det ikke. Jeg tror også omfanget har endel å si. Jada, alle har sikkert blitt lurt til å gjøre noe dumt og alle har sikkert blitt mobbet eller ertet, men hvor ofte og over hvor lang periode. Det er klart det har noe å si for hvordan man utvikler seg som voksen. Det er mange voksne som sliter psykisk pga mobbing i barndommen. 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Enig med Trine. De fleste blir ikke mobbet, men de som er annerledes og dårlige til å ta igjen får gjennomgå. Jeg opplevde noen stygge enkeltepisoder, men jeg ble heldigvis ikke mobbet. Det er jeg glad for, for jeg kan nesten ikke tenke meg noe verre enn mobbing. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg ble mobbet og er spesielt engstelig for ungdommer og frekke barn, liker dem bare ikke. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.