AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Hei,Jeg kan foreksempel bare sitte hjemme og se på tv å plutselig bare bryter jeg ut i gråt, jeg er ikke helt sikker på hva jeg gråter for men det bare skjer, jeg gråter lenge, å klarer ikke slutte og føler meg veldig trist... jeg vill ikke ha det sånn, kan jo si at det ikke bare skjer hjemme men også på jobb, ute osv prøver jo å holde meg så mye som mulig men det er ikke lett for det bare presser seg på... Anonymkode: 0c186...5b1 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Hei,Jeg kan foreksempel bare sitte hjemme og se på tv å plutselig bare bryter jeg ut i gråt, jeg er ikke helt sikker på hva jeg gråter for men det bare skjer, jeg gråter lenge, å klarer ikke slutte og føler meg veldig trist... jeg vill ikke ha det sånn, kan jo si at det ikke bare skjer hjemme men også på jobb, ute osv prøver jo å holde meg så mye som mulig men det er ikke lett for det bare presser seg på... Anonymkode: 0c186...5b1Det kan godt være depresjon. Får du noen form for hjelp? Om ikke råder jeg deg til å oppsøke din primærlege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.