AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Ok. Kanskje jeg også må øke. Tok det lang tid før det virket?Jeg økte for bare litt over 1 måned siden så det må ha funket på angsten ganske fort.Men det er litt rart, altså jeg hadde brukt fluoxetin 20mg i ca 6 måneder, og merket ingenting, mens på 40mg så merker jeg STOR forskjell, langt ifra imål ennå, men mye bedre.Den fungerer derimot ikke idet hele tatt på depresjon.. Anonymkode: 2bbe6...2d2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg økte for bare litt over 1 måned siden så det må ha funket på angsten ganske fort.Men det er litt rart, altså jeg hadde brukt fluoxetin 20mg i ca 6 måneder, og merket ingenting, mens på 40mg så merker jeg STOR forskjell, langt ifra imål ennå, men mye bedre.Den fungerer derimot ikke idet hele tatt på depresjon.. Anonymkode: 2bbe6...2d2Nei fungerer ikke på min depresjon heller, men nå tar jeg bare 20 mg da. Kunne visst gå flere måneder før den virket, det er jo rart. 0 Siter
Trine Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Synd ikke fluoxetin tar det bort da, gjør nok ikke det her heller. Tror ikke eksponering hjelper på meg heller, kjenner meg selv såpass. Var derfor jeg håpet fluoxetin kunne hjelpe, men denne uken har ikke vært så verst så kanskje den hjelper litt. Får se hvordan det går i dagene som kommer. Ok. Kanskje jeg også må øke. Tok det lang tid før det virket?Tenkte jeg bare skulle minne deg på hva du har skrevet. For 48 min siden hjalp ikke fluoxetin. For 43 min siden hjalp de kanskje litt alikevel. For 22 min siden tror du at du må øke dosen. På tide å puste litt nå kanskje 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Tenkte jeg bare skulle minne deg på hva du har skrevet. For 48 min siden hjalp ikke fluoxetin. For 43 min siden hjalp de kanskje litt alikevel. For 22 min siden tror du at du må øke dosen. På tide å puste litt nå kanskje Hehe, ja jeg føler meg litt forvirret. Vet ikke helt jeg. 0 Siter
Trine Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Hehe, ja jeg føler meg litt forvirret. Vet ikke helt jeg. Hvor lenge har du gått på dem nå? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Hvor lenge har du gått på dem nå?Husker ikke akkurat hvor lenge, men kan tenke meg at det er en fem seks uker. 0 Siter
Trine Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Husker ikke akkurat hvor lenge, men kan tenke meg at det er en fem seks uker. Ok, fikk du beskjed om hvor lenge du måtte gå på dem før du kunne forvente effekt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Husker ikke akkurat hvor lenge, men kan tenke meg at det er en fem seks uker. 1-2 måneder må du ta dem Anonymkode: 2bbe6...2d2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Ok, fikk du beskjed om hvor lenge du måtte gå på dem før du kunne forvente effekt? Ifølge dem her to uker, ifølge dol flere måneder. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 1-2 måneder må du ta demAnonymkode: 2bbe6...2d2Ok. 0 Siter
Trine Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Ifølge dem her to uker, ifølge dol flere måneder. Jeg tror opp til et par mnd. 2 uker hørtes lite ut. 0 Siter
slabbedask Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Nei, NHD skrev "Ja, det kan ta flere måneder, og kanskje må du ha høyere dose." i et svar til deg for to uker siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Nei, NHD skrev "Ja, det kan ta flere måneder, og kanskje må du ha høyere dose." i et svar til deg for to uker siden.jeg vet ikke, men er dett ikke noe sånt, alla;20 mg : tvangslidelser40 mg : angst60 mg : bulimi?Men hvor blir det av depresjonen? Anonymkode: 2bbe6...2d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 20 mg: good40 mg: mani fnisJa, men du er jo bipolar, så DU burde ikke bruke fluoxetin (regner jeg med), men for alle oss andre da.. Anonymkode: 2bbe6...2d2 0 Siter
mxxmas Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Ja, men du er jo bipolar, så DU burde ikke bruke fluoxetin (regner jeg med), men for alle oss andre da..Anonymkode: 2bbe6...2d2jo jeg burde bruke lav dose mot sosial angst. men tror ikke jeg får 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.