Blomsterfluen Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg måtte ringe på personalet i natt pga at jeg tenkte at drømmen var ekte. Drømmen handlet om mobilen min. Jeg hadde flere slike drømmer i natt. Og i natt når jeg gikk på do så var jeg redd for engler. Jeg tenker på engler som skytes ned til jorden og fyker opp i himmelen igjen, sån som på et youtube klipp om uforklarlige ting. Jeg hadde ringt på personalet i natt og hadde sovnet igjen sån at jeg våknet da personalet ringte på telefonen min. Da hadde jeg glemt drømmen men hadde sån ubehag om at det var noe med mobilen min. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Skrevet 15. oktober 2015 I tillegg så slutter jeg å puste dypt inn og må konsentrere meg om å få til å puste inn og ut. Jeg er bare sån merkeligni kroppen om natta og sover ikke sp godt pågrunn av dette. Våkner ofte med panikk av pusteproblemene. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Å føle at drømmer virker realistiske i øyeblikket er helt vanlig, uansett hvor virkelighetsfjerne de er. Når det gjelder pusten lurer jeg på om du kunne ha glede av veiledet oppmerksomhetstrening/mindfulness. Det hjelper deg til å fokusere på pusten på en positiv måte og til å puste riktig, slik at du blir både fokusert og avslappet. Det finnes diverse app'er til telefoner, du kan kjøpe CD'er og du kan laste ned lydfiler fra ulike nettsteder (finnes sikkert ting på steder som youtube også, men har ikke sjekket). 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Skrevet 15. oktober 2015 Å føle at drømmer virker realistiske i øyeblikket er helt vanlig, uansett hvor virkelighetsfjerne de er. Når det gjelder pusten lurer jeg på om du kunne ha glede av veiledet oppmerksomhetstrening/mindfulness. Det hjelper deg til å fokusere på pusten på en positiv måte og til å puste riktig, slik at du blir både fokusert og avslappet. Det finnes diverse app'er til telefoner, du kan kjøpe CD'er og du kan laste ned lydfiler fra ulike nettsteder (finnes sikkert ting på steder som youtube også, men har ikke sjekket).ok. Men problemet er at jeg tror at drømmene er virkrlige lenge etter oppvåkning. Ca opptil 5 minutter. Jeg blir ofte litt utrygg for gjenferd og engler om nettene og må ha lyset på for å fp sove. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 ok. Men problemet er at jeg tror at drømmene er virkrlige lenge etter oppvåkning. Ca opptil 5 minutter. Jeg blir ofte litt utrygg for gjenferd og engler om nettene og må ha lyset på for å fp sove.Fem minutter er da ikke lenge, og jeg tror det er helt vanlig. Noen ganger etter en ekkel (og gjerne urealistsisk) drøm klarer jeg ikke legge bort følelsen, og må stå opp og sette meg og lese en bok eller noe for å få tankene i annet spor før jeg forsøker å sove igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.