AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Har slitt psykisk i mange år med spiseforstyrrelse, depresjoner og perioder med en del tvang. Har hatt veldig varierende BMI, fra 15-45- De senere årene har jeg klart å holde ganske stabil , normal vekt. Alltid krevd veldig mye av meg, men har klart det. For et år siden klarte jeg det ikke lenger. Til tross for at jeg prøver og prøver så øker vekten, og nå opptar det hele bevisstheten min største parten av døgnet. Jeg har en intens avsky for egen kropp, har vanskelig for å være på jobb og andre steder, tror at alle andre også primært ser at jeg har blitt feit igjen. Det kjennes helt forferdelig ut å oppleve å miste kontrollen igjen. Det kjennes ut som å ikke kunne puste, fordi hver pustebevegelse minner meg på fedmen. Ingenting av det som tidligere har fungert, fungerer nå. Noe av maten spiser jeg om natten, står opp i halvsøvne og spiser.Det føles som om jeg ikke kan klare å leve lenger. Det er uutholdelig. Samtidig vet jeg at jeg ikke kan ta livet av meg fordi det vil ramme ungene mine. Men jeg skjønner ikke hvordan få tilbake kontrollen. Skjønner heller ikke hvordan jeg kunne miste kontrollen igjen etter å ha hatt den så lenge. Levde tre måneder i sommer på lavt kaloriinntak og trening nesten hver dag, gikk ikke ned i vekt. Etter det fikk jeg panikk og mistet helt kontrollen, overspiser når alt er vanskelig.Noen som har klart å komme seg ut av fedmehelvetet?Bruker seroquel 300 mg. Gir søvn og bedre fokus. Vet ikke om vektproblemet øker av den eller ikke. Anonymkode: b08f2...357 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Det er nok seroquel som gjør det, jeg klarte heller ikke å gå ned i vekt da jeg gikk på denne medisinen.Jeg trente mye og hadde sunt kosthold men gikk ikke ned i vekt samme hva jeg prøvde på.Nå som jeg har sluttet på den medisinen er jeg nede i den vekten jeg ønsker,men det tok lang tid fra jeg sluttet på medisinen til vekt nedgangen kom, tror virkningen av seroquel henger lenge i. Anonymkode: ea9d4...8a2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.