AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Hvilken antideppressiva kan man bruke samtidig som fluoxetin? (ikke bipolar)Legen min sa at effexor kunne jeg ikke bruke ssamtidig som fluoxtin. Fluoxetinen fungerer mot angsten, men jeg må ha noe itilegg for depresjonen.. Anonymkode: 5d987...47b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Fluoxetin/Fontex ER et antidepressivt middel av typen SSRI. Hvis det ikke er bra nok mot din depresjon, ser jeg følgende muligheter:Øke dosen. eller skifte til Efexor, eller legge til Remeron. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Fluoxetin/Fontex ER et antidepressivt middel av typen SSRI. Hvis det ikke er bra nok mot din depresjon, ser jeg følgende muligheter:Øke dosen. eller skifte til Efexor, eller legge til Remeron.ok, remeron hørtes mere ut som en søvnmedisin, men viss jeg skal øke fluoxetinen, hvor mye er anbefalt/vanlig dose for alvorlig depresjon, 20,40 eller 60mg? Anonymkode: 5d987...47b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Det er bedre å ta utgangspunkt i hva du bruker i dag enn hva som er vanlig for andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.