AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Ikke fordi jeg ikke klarer meg uten, men fordi jeg savner avslappingen, når grublingen og negativismen tar overhånd. Er jeg da misbruker? Jeg har gått uten nå i 7 måneder, men har 300 rivotril liggende, men tar det ikke. vil heller ha noe annet. helst apodorm... Anonymkode: c77de...d2e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Ikke fordi jeg ikke klarer meg uten, men fordi jeg savner avslappingen, når grublingen og negativismen tar overhånd. Er jeg da misbruker?Kommer vel helt an på hvor mye og ofte du tar det. Anonymkode: 7dc59...a8c 0 Siter
ISW Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Vet du hva gateverdien er for 300 rivo?Et par tusen kr, maks. "Kursen" på Rivotril er ganske lav, spesielt i Oslo. Gatene flommer over av billig innsmuglet Rivotril fra øst-Europa virker det som. Det er helt ille hvilken tilgang til dop det er i Oslo, virker nærmest som om politiet har gitt opp.PS: Kjenner til dette fordi jeg vet om folk som er misbrukere. Jeg kjøper ikke Rivotril på gata selv (bruker ikke benzo) og oppfordrer selvfølgelig ingen til å bruke medisiner som legen ikke har skrevet ut. Det er livsfarlig. Endret 17. oktober 2015 av issomethingwrong 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.