stjernestøv Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Har vært mindre rar denne uken, kan det være fluoxetin som virker? Sykepleieren mene jo ingen piller ville virke, måtte eksponere meg. Har ihvertfall hatt pause fra rarheten siden mandag, selv om jeg ikke har gjort så mye. Hvis dette fortsetter vil jeg gjøre mer, men er jo redd det skal komme da. 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Har vært mindre rar denne uken, kan det være fluoxetin som virker? Det skal man ikke se bort ifra. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Skrevet 17. oktober 2015 Det skal man ikke se bort ifra.Da blir jeg glad 0 Siter
frosken Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Har vært mindre rar denne uken, kan det være fluoxetin som virker? Sykepleieren mene jo ingen piller ville virke, måtte eksponere meg. Har ihvertfall hatt pause fra rarheten siden mandag, selv om jeg ikke har gjort så mye. Hvis dette fortsetter vil jeg gjøre mer, men er jo redd det skal komme da.Så fint at du legger merke til at du har hatt flere gode dager:-) Det kan godt hende at du nå omsider har fått effekt av AD. Jeg tror at sykepleieren prøver å si til deg at medisiner ikke kan løse alt - du må i tillegg begynne å være mer aktiv - men det er jo flott om du nå får litt drahjelp av AD. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Skrevet 17. oktober 2015 Så fint at du legger merke til at du har hatt flere gode dager:-) Det kan godt hende at du nå omsider har fått effekt av AD. Jeg tror at sykepleieren prøver å si til deg at medisiner ikke kan løse alt - du må i tillegg begynne å være mer aktiv - men det er jo flott om du nå får litt drahjelp av AD. Ja jeg håper inderlig at det er AD som hjelper Hater jo den rarheten/angsten eller hva det er. Klarer jo å være mer aktiv hvis den rarheten forsvinner, får se hvordan det går fremover. Nei medisinen fjerner vel ikke alt vondt heller. 0 Siter
Trine Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg tror at medisiner alene kanskje ikke funker, men at det vil bli lettere å eksponere seg og å få positive erfaringer når man går på medisiner. Jeg tenker at så lenge du blir rar hver gang du er ut så er det jo ikke så rart at du vegrer deg for å gå ut. Om medisinene gjør at du blir mindre rar så vil du etterhvert ta sjansen på å gå ut. Så vil du få en positiv opplevelse fordi du ikke ble rar. Neste gang vil det bli lettere å gå ut. Rarheten vil få mindre og mindre fokus og jeg tror det er slik du kan bli kvitt den helt Veldig godt å høre at du har hatt en bedre uke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Skrevet 17. oktober 2015 Jeg tror at medisiner alene kanskje ikke funker, men at det vil bli lettere å eksponere seg og å få positive erfaringer når man går på medisiner. Jeg tenker at så lenge du blir rar hver gang du er ut så er det jo ikke så rart at du vegrer deg for å gå ut. Om medisinene gjør at du blir mindre rar så vil du etterhvert ta sjansen på å gå ut. Så vil du få en positiv opplevelse fordi du ikke ble rar. Neste gang vil det bli lettere å gå ut. Rarheten vil få mindre og mindre fokus og jeg tror det er slik du kan bli kvitt den helt Veldig godt å høre at du har hatt en bedre uke.Takk Ja det blir jo lettere om rarheten forsvinner, selv om jeg er redd den skal komme. Klarer ikke gå ut når jeg blir rar hver gang jeg går ut, det er så ubehagelig. 0 Siter
Trine Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Takk Ja det blir jo lettere om rarheten forsvinner, selv om jeg er redd den skal komme. Klarer ikke gå ut når jeg blir rar hver gang jeg går ut, det er så ubehagelig. Jeg tror den redselen blir borte etterhvert som du erfarer at du ikke blir rar lenger, eller ihvertfall mindre rar 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter Skrevet 17. oktober 2015 Jeg tror den redselen blir borte etterhvert som du erfarer at du ikke blir rar lenger, eller ihvertfall mindre rar Ja får håpe det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.