AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det mest ateister og feminister som driver på slik? Anonymkode: ae8d1...d0a Jeg vet ikke hvem som driver på mest slik. Ikke alle feminister her på dette forumet (tror jeg), selv om jeg har undret meg mange ganger. Vanligvis får konservative/folk på høyresiden skylden for stygge kommentarer i nettavisene, men jeg er litt usikker på hvordan det er her. Her er nok mange ateister, men bare noen få av dem (tror jeg) er særdeles nidkjære til å forsvare sitt livssyn, ja aggressivt og militant. Skjønner ikke hva det skal være godt for. Den "kritikken" rammer egentlig mange som er åpne for et eller annet religiøst. F.eks. misliker jeg mye av det Stjernestøv har skrevet. Men det går da vel an å være grei mot henne selv om man er uenig. Hun tar ikke igjen mot andre som hetser henne, selv om "kritikerne" også skriver dumme ting. Er ikke ute etter å "henge" noen. Målet var bare å forklare at det faktisk finnes aktverdige grunner til at noen skriver anonymt. Anonymkode: bc613...cbc 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408045-dol-politi/page/3/#findComment-3685984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.