Madelenemie Skrevet 19. oktober 2015 Skrevet 19. oktober 2015 Hei!vet ikke om dette er psykiatri...men siden autisme er psykiatri så er vel lange ringfingre det også, har man lang ringfinger har man store baller, står det overalt på nettet, (hva da om man er kvinne med lang ringfinger uten baller?) man løper også kjempefort, (noe som stemmer på meg, jeg trente feks med gutter), man tar seg dårlig av barn( noe som ikke stemmer for meg) man har lite empati( noe som jeg ikke helt vet om stemmer) man har god romfølelse(stemmer for meg)Menn med middels store baller er bedre fedre...står det også,men menn med store baller og lang ringfinger er attraktive, tjener 6 ganger mer enn andre, er ofte utro, dårligere fedre, pga av høye testosterinverdier,Jeg vil gjerne høre om flere kvinner som har lange ringfingre, legg din høyre hånd ned på bordet, er din ringfinger like lang som langfinger (eller tydelig lenger enn pekefinger,) vil jeg gjerne vite om du tenker du har empati eller sympati, eller om du har tenkt at dette gjør deg annerledes på noen måte?Jeg kjenner ingen kvinner med lange ringfingre, jeg har testet noen, uten å vise min, alle har hatt korte ringfingre,jeg skal om ca 2 timer teste ca 8 personer, 6 har autisme og er damer, to en sosialerbeidere også kvinner, de to siste har ikke autisme. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 19. oktober 2015 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har lange ringfingre men har ikke målt ballene mine mot andreSkal inntekten virkelig være 6x høyere enn for andre menn??Det må være en glipp. Jeg kunne kanskje trodd på at testosteron alene kan gi 6% i snitt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 Skrevet 19. oktober 2015 Se nå har vi fyret opp nonnen. Anonymkode: 97893...dc2 0 Siter
Madelenemie Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har lange ringfingre men har ikke målt ballene mine mot andreSkal inntekten virkelig være 6x høyere enn for andre menn??Det må være en glipp. Jeg kunne kanskje trodd på at testosteron alene kan gi 6% i snitt.tja det var det som stod på net,men både du og jeg vet at sånt må tas med en klype salt/dvs leses kristisk, jeg syns i vertfall bra det ikke var 6 ganger så store baller:-) ellers måtte man sikkert hatt andre typer bukser for menn med så lange ringfingre:-) men fra tull til alvor, veldig mange forskningsprosjekter viser en forbausende "lik" tendens ved menn med lange ringfingre, alt fra at dere løper fort, er dårlige fedre, tjener bra, er utro, tendenser til aggresive og mer voldelige,Min mann har kortere ringfinger enn meg...men han tjener godt, og er ekstremt empatisk og en så god far, at jeg ikke kan tenke det fins noen bedre. Hans ulempe er at han snubler, ikke er spesielt god på hammer og sag, men hans hengivenhet og ofte tenker jeg inni meg, solidness, det er mitt ord, menneske til å stole på, der er han spesiell, han er så trofast og solid og oppofrende.så den ringfingeren hans er super:-)men hva med kvinner som ikke har baller, men lang ringfinger, hvordan er vi? og siden ringfingeren sier så mye, om empati m.m., jeg syns interessant å få svar fra en annen kvinne med lang ringfinger siden jeg aldri har truffet noen,skulle ikke foundre meg om Trine svarer.... 1 Siter
Trine Skrevet 19. oktober 2015 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har lange ringfingre men har ikke målt ballene mine mot andreSkal inntekten virkelig være 6x høyere enn for andre menn??Det må være en glipp. Jeg kunne kanskje trodd på at testosteron alene kan gi 6% i snitt.Om du har lange ringefingre så kanskje du kan bruke det som argument ved neste lønnsforhandling 0 Siter
Trine Skrevet 19. oktober 2015 Skrevet 19. oktober 2015 tja det var det som stod på net,men både du og jeg vet at sånt må tas med en klype salt/dvs leses kristisk, jeg syns i vertfall bra det ikke var 6 ganger så store baller:-) ellers måtte man sikkert hatt andre typer bukser for menn med så lange ringfingre:-) men fra tull til alvor, veldig mange forskningsprosjekter viser en forbausende "lik" tendens ved menn med lange ringfingre, alt fra at dere løper fort, er dårlige fedre, tjener bra, er utro, tendenser til aggresive og mer voldelige,Min mann har kortere ringfinger enn meg...men han tjener godt, og er ekstremt empatisk og en så god far, at jeg ikke kan tenke det fins noen bedre. Hans ulempe er at han snubler, ikke er spesielt god på hammer og sag, men hans hengivenhet og ofte tenker jeg inni meg, solidness, det er mitt ord, menneske til å stole på, der er han spesiell, han er så trofast og solid og oppofrende.så den ringfingeren hans er super:-)men hva med kvinner som ikke har baller, men lang ringfinger, hvordan er vi? og siden ringfingeren sier så mye, om empati m.m., jeg syns interessant å få svar fra en annen kvinne med lang ringfinger siden jeg aldri har truffet noen,skulle ikke foundre meg om Trine svarer....Hahaha...nå må jeg jo svare Min ringefinger er kortere enn langefingeren, men lengre enn pekefingeren. Men hvorvidt jeg er empatisk eller sympatisk, det klarer jeg ikke svare på. Jeg er sånn som bryr meg om de jeg er glad i, resten bryr jeg meg ikke så mye om. Jeg har ikke kapasitet til det, tror jeg. Men det jeg vet er at jeg ihvertfall ikke har store baller selv om noen mener jeg er 50% gutt så har jeg ikke baller. Jeg tjener heller ikke bra og er ikke atraktiv. Så sånn er det 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. oktober 2015 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg vil gjerne høre om flere kvinner som har lange ringfingre, legg din høyre hånd ned på bordet, er din ringfinger like lang som langfinger (eller tydelig lenger enn pekefinger,) vil jeg gjerne vite om du tenker du har empati eller sympati, eller om du har tenkt at dette gjør deg annerledes på noen måte?Min ringfinger er omtrent midt mellom langfinger og pekefinger i lengde. Jeg har både empati og sympati, men innimellom føler jeg at folk klager over filleting og får lyst til å be dem ta seg sammen. Så det hender titt og ofte jeg føler meg noe empatiløs må jeg innrømme... Men jeg er veldig lettrørt og kan fort få tårer i øynene om noen jeg er glad i gjør noe spesielt. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 19. oktober 2015 Skrevet 19. oktober 2015 Om du har lange ringefingre så kanskje du kan bruke det som argument ved neste lønnsforhandling Jeg tenkte å slenge ballene på bordet, men planen din er bedre. 0 Siter
Trine Skrevet 19. oktober 2015 Skrevet 19. oktober 2015 Hahaha...for deg er kanskje planen min, om ikke annet, så ihvertfall litt tryggere. Men planen din var morsommere 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Skrevet 20. oktober 2015 Jeg tenkte å slenge ballene på bordet, men planen din er bedre.Nei nei,hør på trine,Ikke sleng ballene på bordet 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Skrevet 20. oktober 2015 Min ringfinger er omtrent midt mellom langfinger og pekefinger i lengde. Jeg har både empati og sympati, men innimellom føler jeg at folk klager over filleting og får lyst til å be dem ta seg sammen. Så det hender titt og ofte jeg føler meg noe empatiløs må jeg innrømme... Men jeg er veldig lettrørt og kan fort få tårer i øynene om noen jeg er glad i gjør noe spesielt. ja ja,jeg er selv full av følelser så der er vi to:-) (jeg tar sjeldnere til tårene, men oftere på oxytocin)Jeg undersøkte 6 andre personer de hadde alle lengre ringfingre, også de to NT lederne, så sånn var det med den saken.Og de er veldig empatiske alle, :-) 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 20. oktober 2015 Skrevet 20. oktober 2015 ja ja,jeg er selv full av følelser så der er vi to:-) (jeg tar sjeldnere til tårene, men oftere på oxytocin)Jeg undersøkte 6 andre personer de hadde alle lengre ringfingre, også de to NT lederne, så sånn var det med den saken.Og de er veldig empatiske alle, :-) Det virker som de fleste kvinner har lang ringfinger. Jeg regner med det ikke betyr at de har mye testosteron. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Skrevet 20. oktober 2015 Det virker som de fleste kvinner har lang ringfinger. Jeg regner med det ikke betyr at de har mye testosteron.Ja:-)har du sjekket konen din? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 20. oktober 2015 Skrevet 20. oktober 2015 Nei nei,hør på trine,Ikke sleng ballene på bordetNei, jeg ville vel blitt sendt rett til nhd. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Skrevet 20. oktober 2015 Nei, jeg ville vel blitt sendt rett til nhd. puh nå ble jeg lettet,tenkte hvordan redde deg fra psykiatrisk sykehus på levanger, men,Trine og jeg hadde nok greid å lure nhd, og redde deg(apropo at jeg tuller, jeg er såpass lei meg nå at jeg har grått, grunnen er ikke viktig, jeg vil bare vite dette: er det vanlig å tulle å spøke selv om man er i dårlig humør? jeg tenker du som "NT" mann vet sånt. (jeg vil vite om dette er vanlig eller om det er uvanlig) Min mann vet heller ikke at jeg er lei meg, og det er jeg glad for, jeg orker ikke ...vet ikke, men akkurat når man er lei seg, så er det fint å få være i fred) (hvis du vet noe om dette kan du svare, hvis ikke du vet, skal du ikke svare ) 0 Siter
Trine Skrevet 20. oktober 2015 Skrevet 20. oktober 2015 puh nå ble jeg lettet,tenkte hvordan redde deg fra psykiatrisk sykehus på levanger, men,Trine og jeg hadde nok greid å lure nhd, og redde deg(apropo at jeg tuller, jeg er såpass lei meg nå at jeg har grått, grunnen er ikke viktig, jeg vil bare vite dette: er det vanlig å tulle å spøke selv om man er i dårlig humør? jeg tenker du som "NT" mann vet sånt. (jeg vil vite om dette er vanlig eller om det er uvanlig) Min mann vet heller ikke at jeg er lei meg, og det er jeg glad for, jeg orker ikke ...vet ikke, men akkurat når man er lei seg, så er det fint å få være i fred) (hvis du vet noe om dette kan du svare, hvis ikke du vet, skal du ikke svare )Ja, vi skulle nok klart å redde Gargamel fra NHD Trist at du er lei deg. Jeg var lei meg i går da jeg fikk vite at jeg må vente enda en måned på time til dps. Jeg tullet selv om jeg var lei meg. Men det betyr jo ikke at det er normalt, siden jeg ikke er normal. I dag er jeg også lei meg og har ikke så lyst til å tulle, vil helst bare langt bort i dag. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 20. oktober 2015 Skrevet 20. oktober 2015 Ringefingeren min er lengre enn pekefinger, men kortere enn langfinger. Har liten tro på slike sammenhenger som man leser om her. Faktisk gir slike sammenligninger meg en bismak som antakelig skyldes at de minner ørlite om nazistenes diverse målinger og dertil hørende raseteorier og egenskaper. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 20. oktober 2015 Skrevet 20. oktober 2015 puh nå ble jeg lettet,tenkte hvordan redde deg fra psykiatrisk sykehus på levanger, men,Trine og jeg hadde nok greid å lure nhd, og redde deg(apropo at jeg tuller, jeg er såpass lei meg nå at jeg har grått, grunnen er ikke viktig, jeg vil bare vite dette: er det vanlig å tulle å spøke selv om man er i dårlig humør? jeg tenker du som "NT" mann vet sånt. (jeg vil vite om dette er vanlig eller om det er uvanlig) Min mann vet heller ikke at jeg er lei meg, og det er jeg glad for, jeg orker ikke ...vet ikke, men akkurat når man er lei seg, så er det fint å få være i fred) (hvis du vet noe om dette kan du svare, hvis ikke du vet, skal du ikke svare )Det er normalt å kunne tulle når man er lei seg. Det gjør i alle fall jeg. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Skrevet 20. oktober 2015 Ringefingeren min er lengre enn pekefinger, men kortere enn langfinger. Har liten tro på slike sammenhenger som man leser om her. Faktisk gir slike sammenligninger meg en bismak som antakelig skyldes at de minner ørlite om nazistenes diverse målinger og dertil hørende raseteorier og egenskaper.Du har nok rett,bare mye bbc vås om det:-( 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Skrevet 20. oktober 2015 Det er normalt å kunne tulle når man er lei seg. Det gjør i alle fall jeg.ok, flott da vet jeg det:-)feks i dag er jeg kjempelei meg...vil ikke lyve og være uærlig, så kjekt å vite at man kan fungere på humor siden, selv om man ikke ser lyst på ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.