Gå til innhold

hypoman eller veldig frisk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om jeg er hypoman eller bare blitt veldig frisk og velfungerende. Jeg har mistet apetiten, kanskje jeg endelig kan gå ned i vekt? Dro på 60 min hard aerobic med bare en kaffe, en appelsinjuice og en banan og det var mer enn nok næring. Har endelig fått ryddet soverommet, som har vært bombet i månedsvis og får vel endelig shinet hele kåken. Kjenner jeg hadde brukt en masse penger om jeg ikke hadde hatt verge, virkelig fått ordnet opp i alt, fjernet de defekte garderobeskapene og kjøpt nye, og nye sko, og frisør.

Det er veldig bra, det virker som..jeg må være hypoman for å greie fungere som andre mennesker?

Andre i familien holder jo kåken sin shinet hele året gjennom og arbeider hardt og er aktive. Mens jeg er et slakt i månedsvis og lar alt flyte.

Men jeg er livredd for å miste kontroll og bli manisk.

Men zyprexa og litium er bare helt uaktuelt pga bivirkninger, så jeg må bare håpe det går bra.

Endret av mxxmas
Skrevet

Det virker som om du ser verden litt vel i svart-hvitt. "Alle" har ikke leilighetene sine shinet til enhver tid. "Alle" arbeider ikke alltid hardt. osv.

Jeg synes du høres hypoman ut. Du skriver selv at dette aktivitetsnivået er unormalt for deg.

Anonymkode: 88140...509

Skrevet

Det virker som om du ser verden litt vel i svart-hvitt. "Alle" har ikke leilighetene sine shinet til enhver tid. "Alle" arbeider ikke alltid hardt. osv.

Jeg synes du høres hypoman ut. Du skriver selv at dette aktivitetsnivået er unormalt for deg.

i min familie så er de ekstremt aktive og dyktige

jeg synes ikke jeg ser verden svart hvitt nei

isåfall er jeg dårlig på å ordlegge meg.

mvh 

Skrevet

Da er i såfall familien din veldig spesiell - eller som du selv skriver "ekstreme" ;-)

Skrevet (endret)

har lest at førstegradsslektninger til bipolare er mer velfungerende enn snittet.

kanskje noe der det ligger.

ute med bikkjene i timesvis, hogger ved, pusser opp og ordner gartneri

ja jeg vet ikke hva

de er så dyktige og aktive

jeg , et slakt

tanta mi forventer jeg tilogmed skal gidde legge opp gardinene mine

sånt er ingenting for henne

skjer aldri hos meg

Endret av mxxmas
Skrevet

da kjøper jeg heller nye i riktig str

men det kan vente til jeg har kjøpt ny leilighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...