Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det krise her. To personer er ute etter meg. De ler av meg og synes jeg er en dott. De synes jeg er udyktig og skal snart overta familien min fordi jeg ikke klarer det selv. De går bak ryggen min og legger planer. De skal overta barna mine for jeg er ikke egnet som omsorgsperson.

Det surrer rundt i hodet mitt og jeg har vondt i maven. Jeg finner ikke ro og tenker på dette hele tiden. I går ringte jeg min syke og skadede sønn og fortalte ham panikkslagen om dette. Jeg klaget til ham i angst og han måtte sette meg på plass. Det er totalt uakseptabelt fordi det er han som trenger meg og ikke omvendt.

Jeg har lyst til å ringe disse personene og hyle til dem.  Jeg gråt mye i går og kjente Guds nærværelse. Jeg bare takket og takket og takket. Tenk at Gud bryr seg om meg! Jeg som har et synderegister så langt som et vondt år.

Dette går ikke. Jeg har altfor mange forpliktelser til at jeg kan drukne i dette. Så hva gjør jeg? Øker ap og doper meg selv ned med fare for at dette vil gjøre med utilgjengelig for barna  eller ringe disse personene og skjeller  dem ut?

Jeg står på 4 mg fluanxol.

Skrevet

Say NO to IAN!!! noian :P Nei, seriøst. Jeg vet ikke hva du kan gjøre. Hvem er disse personene? Er det noen du kjenner godt? Kan du ringe dem og forklare tankene dine slik at de kan avkrefte dem?

Skrevet

Nå er det krise her. To personer er ute etter meg. De ler av meg og synes jeg er en dott. De synes jeg er udyktig og skal snart overta familien min fordi jeg ikke klarer det selv. De går bak ryggen min og legger planer. De skal overta barna mine for jeg er ikke egnet som omsorgsperson.

Det surrer rundt i hodet mitt og jeg har vondt i maven. Jeg finner ikke ro og tenker på dette hele tiden. I går ringte jeg min syke og skadede sønn og fortalte ham panikkslagen om dette. Jeg klaget til ham i angst og han måtte sette meg på plass. Det er totalt uakseptabelt fordi det er han som trenger meg og ikke omvendt.

Jeg har lyst til å ringe disse personene og hyle til dem.  Jeg gråt mye i går og kjente Guds nærværelse. Jeg bare takket og takket og takket. Tenk at Gud bryr seg om meg! Jeg som har et synderegister så langt som et vondt år.

Dette går ikke. Jeg har altfor mange forpliktelser til at jeg kan drukne i dette. Så hva gjør jeg? Øker ap og doper meg selv ned med fare for at dette vil gjøre med utilgjengelig for barna  eller ringe disse personene og skjeller  dem ut?

Jeg står på 4 mg fluanxol.

Har du hatt det slik før? Hva gjorde du i så fall for å bli bedre?

Generelt sett så er det viktig med tilstrekkelig søvn, og kanskje bør du også skjerme deg i forhold til mange inntrykk noen dager. Kanskje en samtale med psykologen din kan hjelpe deg med å sortere tankene dine?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...