Gå til innhold

adhd og autisme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har fått en BPA med adhd:-)

Hun er søt, snill, hardtarbeidende, ærlig, tilstedet, omtenksom, m.m. pluss rar:-)

Da hun sa hun hadde adhd for noen uker siden, smilte jeg, lurt tenkte jeg, litt sånn at hun ikke merket det trodde jeg, men hun merket det:-)

Så jeg sa at jeg jo ikke oppfattet henne som normal, men at jeg liker henne og barna liker henne og hun er ærlig, og med det siste kan det vel knapt bli noen bedre match. Hun beklager så mye om hun kommer 10 min for sent, ofte er ikke jeg her, nøkkelen ligger ute og hun er så bekymret fordi sa jo hun skulle være her 14.30, , så får jeg sms "å beklager jeg låste meg inn nå, kl er 15. 05, beklager...", eller må til legen en dag, da tar hun på seg omtrent hele verden skyld?? hun tror hun er så rotete, tja, det vi merker er vel ærligheten, ikke at hun er rotete.

for meg om hun kommer 20 min for sent, ikke skylder hun på noen, ærlig med timer, rettvis og god og kjærlig mot alt fra små til store dyr, det er det viktige. Hun sitter ikke på mobil og kommanderer den lille, hun er så tilstedet, og akkurat det er det vi trenger,

videre er hun er god student, et takknemlig menneske, et ikke-klagete menneske, legger ikke skylden på andre, ser det beste i andre, baksnakker ikke, og i tillegg er hun så takknemlig for å få jobbe hos oss? ikke rart man blir litt rørt iblant.

Skrevet

Hva er en BPA?

Hun hørtes hyggelig ut og bra dere er fornøyd :)

Skrevet

Hva er en BPA?

Brukerstyrt personlig assistanse.

Skrevet

Brukerstyrt personlig assistanse.

Okay :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...