Gå til innhold

Nhd Naltrekson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er innlagt på tvang for min anoreksi, og nå er det en psykiater som har fått for seg etter å ha vært på en konferanse i Nederland at Naltrexon (Ldn) i mikrodoser skulle ha en effekt på anoreksi i forhold til å dempe kontrollbehovet.For en av funksjonene til anoreksien er jo å sulte seg sånn at man blir nummen og slipper å forholde seg til vonde følelser/minner og slippe angst og i mitt tilfelle slippe den voldsommen dissosieringa.Så da kontrollerer jeg det ved å sulte. Men det er jo ikke bare kontroll det handler om. Det handler jo om selvhat over egen kropp, bli mist mulig,ikke bli kvinnelig og føle en mestring. Så jeg har virkelig ikke troa på den medisinen. Og når jeg googler det i forbindelse med spiseforstyrrelser er det enste så kommer opp at det kan brukes i forbindelse med bulimi for å dempe impulskontroll og sug etter mat. Og det med å hindre sug etter mat er vel ikke hensiktsmessig i forhold til anoreksi.Så det jeg lurer på er om du har noe kunnskap om dette?

Anonymkode: ae28f...55e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...