Gå til innhold

Spiseforstyrrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel ikke gode forutsetninger for å slanke meg, går på ap og har sluttet å røyke nå. På fjerde dagen nå med nikotinplaster. Men føler det er en spiseforstyrrelse jeg har, føler for å spise hele tiden. Hvordan kan det bli omvendt? Spise for lite? Hadde virkelig trengt en sånn spiseforstyrrelse. 

Hadde jeg kuttet ap hadde det nok godt bedre, men da kan jeg bli syk. Er fortvilet. 

Skrevet

En ting om gangen nå.  Nesten alle føler et "sug" når de slutter å røyke, og veldig mange legger på seg litt akkurat i slutteperioden.  Dessverre er det også mange som begynner igjen av den grunn.  Ikke gå i den fella, og ikke rot med medisinene.

Jeg har aldri røyket, men jeg tror ikke det kommer til å fortsette sånn - det verste suget går over.  Spis rå grønnsaker og sukkerfrie ting, ikke de aller mest kaloririke fristelsene, så blir ikke vektoppgangen så stor.  Slanking kan du tenke på om noen måneder når røyken er et avsluttet kapitel.

Skrevet

En ting om gangen nå.  Nesten alle føler et "sug" når de slutter å røyke, og veldig mange legger på seg litt akkurat i slutteperioden.  Dessverre er det også mange som begynner igjen av den grunn.  Ikke gå i den fella, og ikke rot med medisinene.

Jeg har aldri røyket, men jeg tror ikke det kommer til å fortsette sånn - det verste suget går over.  Spis rå grønnsaker og sukkerfrie ting, ikke de aller mest kaloririke fristelsene, så blir ikke vektoppgangen så stor.  Slanking kan du tenke på om noen måneder når røyken er et avsluttet kapitel.

Ok, er bare så utålmodig. Vil jo ned i vekt og, kanskje jeg skulle tatt vekten før røyken? Det er jo ille å være overvektig og. 

Skrevet

Ok, er bare så utålmodig. Vil jo ned i vekt og, kanskje jeg skulle tatt vekten før røyken?

Det er et mye mer langsiktig prosjekt å gå ned i vekt enn å slutte å røyke.  Forutsatt at man ikke begynner å røyke igjen etter hvert forsøk, selvfølgelig. 

Sist du forsøkte å gjøre noe med vekten, ble du veldig fort utålmodig / skuffet og begynte å rote med medisinene i stedet. 

Gjentar: En ting om gangen.

Skrevet

Det er et mye mer langsiktig prosjekt å gå ned i vekt enn å slutte å røyke.  Forutsatt at man ikke begynner å røyke igjen etter hvert forsøk, selvfølgelig. 

Sist du forsøkte å gjøre noe med vekten, ble du veldig fort utålmodig / skuffet og begynte å rote med medisinene i stedet. 

Gjentar: En ting om gangen.

Ok, ja får vel ta en ting av gangen. 

Skrevet

Ok, ja får vel ta en ting av gangen. 

Sit back, relax, and grab yourself a chockolate

Anonymkode: 1a574...fd9

Skrevet

Sit back, relax, and grab yourself a chockolate

Anonymkode: 1a574...fd9

Oh, yea....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...