stjernestøv Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Har vel ikke gode forutsetninger for å slanke meg, går på ap og har sluttet å røyke nå. På fjerde dagen nå med nikotinplaster. Men føler det er en spiseforstyrrelse jeg har, føler for å spise hele tiden. Hvordan kan det bli omvendt? Spise for lite? Hadde virkelig trengt en sånn spiseforstyrrelse. Hadde jeg kuttet ap hadde det nok godt bedre, men da kan jeg bli syk. Er fortvilet. 0 Siter
laban Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 En ting om gangen nå. Nesten alle føler et "sug" når de slutter å røyke, og veldig mange legger på seg litt akkurat i slutteperioden. Dessverre er det også mange som begynner igjen av den grunn. Ikke gå i den fella, og ikke rot med medisinene.Jeg har aldri røyket, men jeg tror ikke det kommer til å fortsette sånn - det verste suget går over. Spis rå grønnsaker og sukkerfrie ting, ikke de aller mest kaloririke fristelsene, så blir ikke vektoppgangen så stor. Slanking kan du tenke på om noen måneder når røyken er et avsluttet kapitel. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Skrevet 22. oktober 2015 En ting om gangen nå. Nesten alle føler et "sug" når de slutter å røyke, og veldig mange legger på seg litt akkurat i slutteperioden. Dessverre er det også mange som begynner igjen av den grunn. Ikke gå i den fella, og ikke rot med medisinene.Jeg har aldri røyket, men jeg tror ikke det kommer til å fortsette sånn - det verste suget går over. Spis rå grønnsaker og sukkerfrie ting, ikke de aller mest kaloririke fristelsene, så blir ikke vektoppgangen så stor. Slanking kan du tenke på om noen måneder når røyken er et avsluttet kapitel.Ok, er bare så utålmodig. Vil jo ned i vekt og, kanskje jeg skulle tatt vekten før røyken? Det er jo ille å være overvektig og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Ok, er bare så utålmodig. Vil jo ned i vekt og, kanskje jeg skulle tatt vekten før røyken? Det er jo ille å være overvektig og. http://www.kk.no/livsstil/røyking-holder-deg-ikke-slank-20293 Anonymkode: 1a574...fd9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Skrevet 22. oktober 2015 http://www.kk.no/livsstil/røyking-holder-deg-ikke-slank-20293Anonymkode: 1a574...fd9Kanskje de som var overvektige tar ap også. 0 Siter
laban Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Ok, er bare så utålmodig. Vil jo ned i vekt og, kanskje jeg skulle tatt vekten før røyken? Det er et mye mer langsiktig prosjekt å gå ned i vekt enn å slutte å røyke. Forutsatt at man ikke begynner å røyke igjen etter hvert forsøk, selvfølgelig. Sist du forsøkte å gjøre noe med vekten, ble du veldig fort utålmodig / skuffet og begynte å rote med medisinene i stedet. Gjentar: En ting om gangen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Skrevet 22. oktober 2015 Det er et mye mer langsiktig prosjekt å gå ned i vekt enn å slutte å røyke. Forutsatt at man ikke begynner å røyke igjen etter hvert forsøk, selvfølgelig. Sist du forsøkte å gjøre noe med vekten, ble du veldig fort utålmodig / skuffet og begynte å rote med medisinene i stedet. Gjentar: En ting om gangen.Ok, ja får vel ta en ting av gangen. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Ok, ja får vel ta en ting av gangen. Sit back, relax, and grab yourself a chockolate Anonymkode: 1a574...fd9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Skrevet 22. oktober 2015 Sit back, relax, and grab yourself a chockolateAnonymkode: 1a574...fd9Oh, yea.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.