Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg fikk siste påfyll av abilify injeksjon hadde jeg det vanskelig med hjernen min, jeg følte på fremmede i gatas forakt for meg, fordi jeg ikke bruker hijab. Men så fikk jeg ny injeksjon og de fremmede får ha tankene sine i fred fra mitt hode og jeg blir ikke provosert ovenfor dem så mye.

Hva er dette?

Skrevet

Før jeg fikk siste påfyll av abilify injeksjon hadde jeg det vanskelig med hjernen min, jeg følte på fremmede i gatas forakt for meg, fordi jeg ikke bruker hijab. Men så fikk jeg ny injeksjon og de fremmede får ha tankene sine i fred fra mitt hode og jeg blir ikke provosert ovenfor dem så mye.

Hva er dette?

Bor du på Grønnland eller Toyen?

Skrevet

Bra det hjelper med medisin, jeg har det alltid sånn... men men. :P

Men jeg vet ikke om det har et presist navn. Dog paranoide tanker og aggresjon går ofte hånd i hånd, det er min erfaringsmessige erfaring, vel. Noe sånt.

Ja jeg blir aggressiv av det

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde flyttet.

Ja jeg flytter i April, hamdulla!

Skrevet

Ja jeg flytter i April, hamdulla!

Det er nok lurt.

Skrevet

Ja

jeg har tenkt hvis jeg en gang er innom der at det er det jo kjekt med så mange ulike grønnsaker:-)

men så er det godt man slipper leve der, hver dag, men som barna sier, hadde østkantmennesker snakket norsk, men de ødelegger sitt eget språk ved å forslumme det med arabiske ord, dette gjelder mennesker generelt, på østkanten, de er ikke stødige nok i sin norske identitet, det kan man også se på 17 mai.

Anonymkode: d7eee...2b9

Skrevet

jeg har tenkt hvis jeg en gang er innom der at det er det jo kjekt med så mange ulike grønnsaker:-)

men så er det godt man slipper leve der, hver dag, men som barna sier, hadde østkantmennesker snakket norsk, men de ødelegger sitt eget språk ved å forslumme det med arabiske ord, dette gjelder mennesker generelt, på østkanten, de er ikke stødige nok i sin norske identitet, det kan man også se på 17 mai.

Jeg liker ikke at så mange mennesker går rundt og snakker på språk jeg ikke forstår. Det må jeg bare innrømme. En har jo ingen anelse om hva de sier. Men nå fokuserer jeg veldig på hva andre ev. sier i utgangspunktet.

Anonymkode: 67e97...428

Skrevet

Jeg liker ikke at så mange mennesker går rundt og snakker på språk jeg ikke forstår. Det må jeg bare innrømme. En har jo ingen anelse om hva de sier. Men nå fokuserer jeg veldig på hva andre ev. sier i utgangspunktet.

Anonymkode: 67e97...428

jeg syns det er en uting at andre språk tillates på skoler, og arbeidsplasser,

jeg er også et menneske som fokuserer veldig på hva andre sier, 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...