Gå til innhold

Riktig å bruke seroquel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke har røykt siden søndag har jeg sovet dårligere, i natt orket jeg ikke mer og tok seroquel...eller kopien da. Da sov jeg til ti, uten seroquel går tankene i spinn og jeg lengter etter røyk. Er dette riktig måte å bruke seroquel på? Blir serumet høyere av fluoxetin på seroquel og?

Skrevet

Røyk er i alle fall mye mer skadelig for kroppen enn Seroquel.

Det er vel det. Måtte ta seroquel i to omganger i natt, sov til ti etterpå. 

Skrevet

Siden jeg ikke har røykt siden søndag har jeg sovet dårligere, i natt orket jeg ikke mer og tok seroquel...eller kopien da. Da sov jeg til ti, uten seroquel går tankene i spinn og jeg lengter etter røyk. Er dette riktig måte å bruke seroquel på? Blir serumet høyere av fluoxetin på seroquel og?

hva gjør det at serumet er litt høyt, det reduserer kanskje livstiden din med 1 år i sammenligning med røyking som reduserer livstiden ddin med 30 år.

Viss du har et medisinspørsmål får du vel heller spørre fastlegen din, som alle oss andre.

Anonymkode: 72103...1fc

Skrevet

hva gjør det at serumet er litt høyt, det reduserer kanskje livstiden din med 1 år i sammenligning med røyking som reduserer livstiden ddin med 30 år.

Viss du har et medisinspørsmål får du vel heller spørre fastlegen din, som alle oss andre.

Anonymkode: 72103...1fc

Ok. Så det er ikke bra at serumet er høyt?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er en grei måte å bruke Seroquel på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...