stjernestøv Skrevet 23. oktober 2015 Skrevet 23. oktober 2015 Siden jeg ikke har røykt siden søndag har jeg sovet dårligere, i natt orket jeg ikke mer og tok seroquel...eller kopien da. Da sov jeg til ti, uten seroquel går tankene i spinn og jeg lengter etter røyk. Er dette riktig måte å bruke seroquel på? Blir serumet høyere av fluoxetin på seroquel og? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Skrevet 24. oktober 2015 Røyk er i alle fall mye mer skadelig for kroppen enn Seroquel.Det er vel det. Måtte ta seroquel i to omganger i natt, sov til ti etterpå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 Skrevet 24. oktober 2015 Siden jeg ikke har røykt siden søndag har jeg sovet dårligere, i natt orket jeg ikke mer og tok seroquel...eller kopien da. Da sov jeg til ti, uten seroquel går tankene i spinn og jeg lengter etter røyk. Er dette riktig måte å bruke seroquel på? Blir serumet høyere av fluoxetin på seroquel og?hva gjør det at serumet er litt høyt, det reduserer kanskje livstiden din med 1 år i sammenligning med røyking som reduserer livstiden ddin med 30 år.Viss du har et medisinspørsmål får du vel heller spørre fastlegen din, som alle oss andre. Anonymkode: 72103...1fc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Skrevet 24. oktober 2015 hva gjør det at serumet er litt høyt, det reduserer kanskje livstiden din med 1 år i sammenligning med røyking som reduserer livstiden ddin med 30 år.Viss du har et medisinspørsmål får du vel heller spørre fastlegen din, som alle oss andre.Anonymkode: 72103...1fcOk. Så det er ikke bra at serumet er høyt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. oktober 2015 Skrevet 24. oktober 2015 Dette er en grei måte å bruke Seroquel på. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.