Gjest Liten40 Skrevet 24. oktober 2015 Skrevet 24. oktober 2015 Nå er det krise hos meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og hvor jeg skal gå. Jeg sa jeg vurderte å slutte hos psykologen min, var sint og lei meg. Forvirra. Hun svarte: værsegod, kan ringe deg om en måned. Bare å slutte. Uten å spørre hvorfor.Og nå står jeg helt alene. Har begynt og slutta på zyprexa minst 10-20 ganger de siste 8 mnd. Ikke truffet noen psykiater på minst et år. Jeg er så deprimert. Og redd. Hvorfor er det slik at når man er innlagt passer de så godt på deg, ordner alt og lover gull og grønne skoger. Psykologen må vel skjønne at jeg står i fare? Diagnoser: schizoaffektiv og adhd 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 24. oktober 2015 Skrevet 24. oktober 2015 Kan ikke du kontakte psykologen?(Vet ikke om etterpåklokskap er hva du trenger mest nå, men man bør ikke true med å gå uten å virkelig mene det.) 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 24. oktober 2015 Skrevet 24. oktober 2015 Kan ikke du kontakte psykologen?(Vet ikke om etterpåklokskap er hva du trenger mest nå, men man bør ikke true med å gå uten å virkelig mene det.)Jeg vet ikke hva som skjedde med meg. Jeg vet at det er dumt å true. Noen ganger føler jeg at andre er ute etter meg, ikke vil meg noe godt og så blir jeg sint. Og jo mer jeg tenkte jo sintere ble jeg på psykologen min. Jeg vet ikke om jeg kan ringe. Eller om hun er sint på meg... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. oktober 2015 Skrevet 24. oktober 2015 Du kan ringe henne, og hun er ikke sint på deg.Hun tok deg bare på ordet. En må av og til det for å få pasientene til å ta ansvar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.