Gå til innhold

Synes jeg har utlevert meg for mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå angrer jeg. Tenk å ha så mye negativt hengende ved nicket sitt som det jeg har skrevet om meg selv her. Når dere ser innlegg fra Rådvilla seinere, så kommer dere bare til å tenke på meg som en ustabil dritt.  

Skrevet

Og nå angrer jeg. Tenk å ha så mye negativt hengende ved nicket sitt som det jeg har skrevet om meg selv her. Når dere ser innlegg fra Rådvilla seinere, så kommer dere bare til å tenke på meg som en ustabil dritt.  

og dere har i så fall helt rett. For det er jo det jeg er. 

Skrevet

Absolutt ikke, og du er ikke alene her på DOL avdeling psykiatrisk sykehus å ha skrevet om dine tanker og om at du har det vanskelig.

Jeg får alltid hjertet litt i halsen når jeg snakker med folk på jobb eller venner som sliter psykisk, har litt lyst til å spørre "du er ikke på DOL vel?" men det er ingen god ide.

Tenk på alt folk her vet om meg gjennom noen tusen innlegg da. Likevel skriver jeg aldri anonymt.

Gjest Gargamel
Skrevet

Har ikke tenkt på det sånn. Jeg har bare tenkt at du er langt nede.

Skrevet

Det er grunnen til at jeg skriver anonymt her inne. Hadde jeg ikke gjort det hadde nok helsepersonell, venner og andre lett gjenkjent meg her inne. Hvis de hadde hatt interesse av å være her da. Jeg tar rett og slett ikke sjansen.. Det man skriver på nett kan man ikke ta tilbake.

Anonymkode: 750e7...1d5

Skrevet

Dol avdeling psykiatriske sykehus var morsomt sagt. :)

Takk for at du fikk meg til å føle meg bedre.

Skrevet

Hvis du ikke hadde skrevet dette innlegget, så tror jeg ikke at jeg hadde reflektert over at du var så veldig ustabil ;-)

Det innlegget jeg husker best, var der hvor du skrev at du hadde bestemt deg for å leve. Jeg likte godt måten du skrev på der.

Skrevet

+1

Kjempebra skrevet! Du er toppers!

Stå på med all din gode innsats her på DOL!

Du vet best.

Ja, ja - du er tydeligvis i festhumør...

Fortsatt god lørdag.

Skrevet

+1

Kjempebra skrevet! Du er toppers!

Stå på med all din gode innsats her på DOL!

Du vet best.

2Q==jonz0.jpg

Anonymkode: 208f7...1c4

Skrevet

Hvis du ikke hadde skrevet dette innlegget, så tror jeg ikke at jeg hadde reflektert over at du var så veldig ustabil ;-)

Det innlegget jeg husker best, var der hvor du skrev at du hadde bestemt deg for å leve. Jeg likte godt måten du skrev på der.

Ja, og det er det som er så flaut og dumt. For i tiden før jeg skrev det var jeg nede. Før det igjen oppe. Da jeg skrev det var jeg oppe igjen og nå nede igjen. Jeg orker virkelig ikke å ha det sånn lenger, og vet ikke om jeg makter å holde mitt eget løfte likevel. Tror du det er lurt å spørre om å få bli lagt inn? 

Skrevet

Jeg kommer på ingen måte til å tenke slik, og det tror jeg heller ikke andre vil gjøre. 

Når det er sagt så må jeg si at jeg kjenner meg igjen i denne måten å tenke på, jeg har også tenkt slik mange ganger etter at jeg har skrevet noe jeg synes er vanskelig her, eller jeg har vært optimistisk for så å ikke få noen ting til. Men jeg må si at jeg gang på gang blir overrasket over hvor rause og gode mennesker er mot meg. 

Jeg har i alle fall ikke noen negative tanker om deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...