AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 Skrevet 24. oktober 2015 Nå har jeg fått påvist uhelbredelig kreft. Jeg vet jeg kan leve noen år med det pga cellegift,men uvissheten sliter veldig på min mann.Han har slitt før med angst og depresjon og var på vei til å bli bedre nå når jeg ble syk.Det er belastende for meg når han er så negativ og huffer seg og ser svart på alt.Jeg prøver å være positiv. Jeg er også trist. Ikke pga meg selv. Meg selv er det ikke så farlig med, selv om jeg kvier meg til behandlingene og bivirkningene og det å ikke vite... men mest trist pga de som sitter igjen, spesielt mannen min og barna mine....Men jeg er mest bekymret for ham. Finnes det noe tilbud for pårørende til kreftrammede? han har få venner å betro seg til.Kanskje burde han søke profesjonell hjelp? Noen tips til han å takle dette? Anonymkode: ed8f7...c2a 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. oktober 2015 Skrevet 24. oktober 2015 Disse har mange gode råd og tanker å komme med, kanskje dere kan ta kontakt sammenhttps://kreftforeningen.no/Documents/Til_deg_som_er_p_r_re_9668a.pdf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.