Gå til innhold

Mange prosjekter på en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tankene går. Jeg planlegger noe hele tiden. Har fått utrettet en del.  Det er kjekt og inspirerende.  Men nå har den jeg lever sammen med fått nok. Mener vi bør ta en ting om gangen.  Problemet for meg er at jeg blir urolig og rastløs hvis jeg ikke får holde på.  Det er når jeg er slik jeg klarer å få utrettet noe også. Det er nå kreativiteten er i sving. De som kjenner meg sier at kreativiteten er kommet tilbake igjen.

Jeg er ikke hypoman.  Men lurer likevel på om dette er en del av svingningene i forbindelse med BP. Jeg forstår jeg bør bremse opp litt.  Men vet ikke om jeg klarer det helt, samtidig er jeg redd for å synke sammen igjen hvis jeg prøver å roe det ned. 

Skrevet

Antar det er helt vanlige svingninger jeg har som ikke har sammenheng med BP da. Bare veldig gira.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...