AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 Skrevet 10. november 2015 og svarer man slikt anonymt, er man ett feight troll?!Sikkert noen som er "morsom". Anonymkode: 89ffa...025 0 Siter
Elionoe Skrevet 10. november 2015 Skrevet 10. november 2015 Ja, da er man. Snylter.Anonymkode: c6dcd...371 Hvis du nå kaller meg en snylter, synes jeg du bør slutte med å være feig å gjemme deg bak AB og si meg rett frem hva som gjør at du mener jeg er en snylter når jeg kun ber om det jeg trenger for å kunne fungere i min hverdag.På forhånd takk for svar! 0 Siter
laban Skrevet 10. november 2015 Skrevet 10. november 2015 Hvis du nå kaller meg en snylter, synes jeg du bør slutte med å være feig å gjemme deg bak AB og si meg rett frem hva som gjør at du mener jeg er en snylter når jeg kun ber om det jeg trenger for å kunne fungere i min hverdag.Jeg burde vel ikke blande meg inn, men tror du ikke den anonyme svarte trådstarter og ikke deg? Det kan ha vært tilfeldig at svaret kom under akkurat ditt innlegg? 0 Siter
frosken Skrevet 10. november 2015 Skrevet 10. november 2015 Hvis du nå kaller meg en snylter, synes jeg du bør slutte med å være feig å gjemme deg bak AB og si meg rett frem hva som gjør at du mener jeg er en snylter når jeg kun ber om det jeg trenger for å kunne fungere i min hverdag.På forhånd takk for svar! Det er ingen grunn til å tro at vedkommende svarte på ditt innlegg, - mer nærliggende å anta at det er hovedinnlegget som ble kommentert. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.