Dory Skrevet 26. oktober 2015 Skrevet 26. oktober 2015 Min ocd er kanskje inne i en dårligere periode nå. Dvs, jeg sier kanskje. For jeg er nå veldig redd for å hs glemt ting og tang som ev kunne ha skjedd.leser at ocd - da skjønner man at ting ikke kan skje og at tanker er irrasjonelle. Feks er noen redd for at de kan gjøre "noe" galt i femtiden. Men jeg er redd for at ting kan ha skjedd og at jeg kan ha fortrengt det. Jeg sliter med å se på disse tankene som irrasjonelle og føler nå stor angst, siden det står på Wikipedia bla at folk med ocd vet det er feil. Men hva med meg som er i tvil? Får også opp mange bilder Osv. Da blir jeg iallefall i tvil.huff, og midt oppe i alt skal jeg prøve å holde fokuset på jobb... Men jeg kan ikke sykemelde meg, da er jeg redd jeg får ennå mer tanker ig tvil. spørsmålet er: kan en med ocd slite med å skjønne at det er rasjonelt? Er det vanlig at bilder/mm dukker opp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.