AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 Skrevet 27. oktober 2015 Før den nye uføretrygdreformen kom så hadde jeg grunnstønad, men etter at dem endra utbetalingen så har grunnstønaden plutselig blitt borte. Er det bare for meg eller må alle søke på nytt? noen som vet? Anonymkode: 24575...6bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 Skrevet 27. oktober 2015 Den forsvant sikkert for å dekke inn kostnadene som følge av innvandringen. Og er den ikke borte kommer den nok til å forsvinne. Noen må tross alt ta regningen. Anonymkode: 43e1a...2de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 Skrevet 27. oktober 2015 Du har sikkert fått et vedtaksbrev fra NAV. Anonymkode: 50c48...bfd 0 Siter
frosken Skrevet 27. oktober 2015 Skrevet 27. oktober 2015 Før den nye uføretrygdreformen kom så hadde jeg grunnstønad, men etter at dem endra utbetalingen så har grunnstønaden plutselig blitt borte. Er det bare for meg eller må alle søke på nytt? noen som vet?Anonymkode: 24575...6bbDet står ingenting her om at grunnstønaden er fjernet: https://www.nav.no/no/Person/Familie/Grunn+og+hjelpestonad/Grunnst%C3%B8nad.959.cms 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 Skrevet 27. oktober 2015 Det står ingenting her om at grunnstønaden er fjernet: https://www.nav.no/no/Person/Familie/Grunn+og+hjelpestonad/Grunnst%C3%B8nad.959.cmshar din blitt borte da? Anonymkode: 24575...6bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 Skrevet 27. oktober 2015 Fra 1.1 16 forsvinner barnetillegg også, i hvertfall for gifte.Så det på nyhetene i dag at staten skal ta penger fra pensjonister til flyktningene får håpe på at staten husker på at de uføre ikke lenger får kalles pensjonister da . Anonymkode: 9232b...a63 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. oktober 2015 Skrevet 28. oktober 2015 Den forsvant sikkert for å dekke inn kostnadene som følge av innvandringen. Og er den ikke borte kommer den nok til å forsvinne. Noen må tross alt ta regningen.Anonymkode: 43e1a...2deDet er det dummeste jeg har hørt! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 Skrevet 28. oktober 2015 Det er det dummeste jeg har hørt!Lever du i din egen verden?Vi står foran store innstramninger i velferen.http://www.nrk.no/norge/flyktningene-kan-koste-750-milliarder-kroner-1.12614959Fortsetter flyktningstrømmen til Norge på samme nivå som i år vil den totale regningen utgjøre en tidel av oljefondet.– Jeg tror det er viktig å bevisstgjøre folk på at snillhet koster. På lang sikt har man ikke noe valg. Man må øke skattene eller skjære ned på offentlige utgifter. Det vi har i oljefondet er ikke nok, sier forskningsleder Erling Holmøy i Statistisk Sentralbyrå (SSB) til NRK.– De vil jobbe relativt lite, og dermed betaler de relativt lite i skatt – i forhold til det de mottar av offentlige goder. Det er dels i form av trygdeytelser og sosiale stønader, bostøtte og lignende, og det er også i form av de helsetjenester og utdanningstjenester vi skal skattefinansiere, forteller Holmøy. Anonymkode: 1e81e...8ed 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.