Gjest Skrevet 27. oktober 2015 Skrevet 27. oktober 2015 Vet at det sikkert er hundre tråder om Lamictal og utslett fra før, men jeg finner ikke svar på det jeg lurer på ved å søke. Jeg har brukt Lamictal 600 mg i rundt 8 måneder. I en ukes tid har jeg hatt et utslett på overarmene, samme sted begge sider. Det er rødt, og klør. Jeg har ikke noen allergier, så jeg lurer derfor på om det kan skyldes Lamictal. Og i så fall, hva gjør jeg? Er det grunn til å oppsøke fastlege? 0 Siter
Gjest Skrevet 28. oktober 2015 Skrevet 28. oktober 2015 Æsj, nå har det spredd seg oppover armene Ingen som har erfaring med utslett? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 Skrevet 28. oktober 2015 Æsj, nå har det spredd seg oppover armene Ingen som har erfaring med utslett?Jeg har ingen erfaring med utslett, men fikk jeg slikt utslett ved bruk av lamictal ville jeg oppsøkt legen i morgen. Han burde kunne vurdere om det kan være et utslett på grunn av lamictalen eller om det er noe annet. Anonymkode: e08e2...154 0 Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har ingen erfaring med utslett, men fikk jeg slikt utslett ved bruk av lamictal ville jeg oppsøkt legen i morgen. Han burde kunne vurdere om det kan være et utslett på grunn av lamictalen eller om det er noe annet.Anonymkode: e08e2...154Takk for svar Ja, jeg burde sikkert gjøre det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Du bør la fastlegen se på utslettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.