seneca Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Når jeg er nede og trekker meg tilbake slipper jeg å være til belastning for andre. Anonymkode: a3aa9...922For mitt vedkommende er det motsatt. Når jeg er nede, sliter omgivelsene, nesten så de holder seg på god avstand fra meg. Det kan jo og forsterke depresjonen. Og motsatt, når jeg er gira, og intens - er omgivelsene mer positiv til meg. Det å være gira og å ha engasjement og gå opp i oppgavene (jobb og studier) med intensitet og flyt - er positivt, for meg, for arbeidsgiver og omgivelsene i mitt tilfelle. Det er helt sikkert gradsforskjeller her (jeg har ikke BP), men jeg tenker at man kan sykeliggjøre noe som egentlig er normalt. Håper du finner ut om du synes det er innenfor "det normale" , eller om det er grunner til at du får det utredet. 0 Siter
mxxmas Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg synes det er ufattelig slitsomt og får kaos i hodet av gira folk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.