AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 Skrevet 28. oktober 2015 har et sp.mål som jeg håper å få svar på: ved bruk av Nardil 90 mg over lengre tid , er oppfølging eller annen tilleggsbehandling nødvendig ? Medisinen brukes uten de helt store bivirkninger og ting går mye bedre med denne medisinen. Er likevel i tvil om annen behandling av angst/dep. er nødvendig ved siden av medisinbruken, eller skal man håpe på at plagene "brenner ut" av selv med tid og stunder? Det er vel det jeg satser på. Har lest og blitt anbefalt oppfølging ved siden av medisinene men er i tvil om det kan ha noe for seg. Har nokså dårlig erfaring og det frister ikke, men er i tvil om hva jeg bør gjøre. Bør man følges opp på en eller annen måte når man bruker denne medisinen? Hvem skulle jeg i så tilfelle henvende meg til? Fastlege, psykiater eller psykolog? Anonymkode: 4d38c...52f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Siden du nå får Nardil, regner jeg med at mye er prøvd tidligere både av medisiner og psykoterapi.Jeg mener at du bør følges opp av den lege som forskriver Nardil en til to ganger i året. 0 Siter
undring1 Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 "Alt" av medisiner. Blir bare trøtt. Er skeptisk til psykoterapi. Hva kan komme ut av prating ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.