AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Er det sånn at man må helt unngå drikking av alkohol mens man er på Wellbutrin? Har lest at det kan føre til seriøse bivirkninger. Anonymkode: 60e60...835 0 Siter
Elionoe Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 I Fellskatalogen står det følgende om alkoholbruk hos pasienter som går på Wellbutrin:"Uønskede nevropsykiatriske episoder eller redusert alkoholtoleranse er i sjeldne tilfeller rapportert hos pasienter som inntok alkohol under behandlingen. Ved høye alkoholkonsentrasjoner (opptil 40%) frigis bupropion raskere fra formuleringen in vitro. Alkoholinntak bør reduseres til det minimale eller unngås." 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Er det sånn at man må helt unngå drikking av alkohol mens man er på Wellbutrin? Har lest at det kan føre til seriøse bivirkninger.Anonymkode: 60e60...835Det er også individuelt. Jeg kan fint ta meg et par øl på Wellbutrin. Drikker jeg mye (blir drita) blir jeg skamdårlig med oppkast, skjelving og hodepine. Fyllesyke på maks styrke. Anonymkode: a1dd5...a02 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Er det NHD som har funnet opp Wellbutrin? Anonymkode: b95e6...1d8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.