Gå til innhold

Latuda

Anbefalte innlegg

Gjest Liten40
Skrevet

Det er så stille på nettet om Latuda. Har det ikke blitt den nye poppis-medisinen? Er det noen som tar den? Virker den som zyprexa? Uten vektøkning?

Skrevet
  Liten40 skrev (På 29.10.2015 den 13.58):

Det er så stille på nettet om Latuda. Har det ikke blitt den nye poppis-medisinen? Er det noen som tar den? Virker den som zyprexa? Uten vektøkning?

Jeg fikk ikke lov å prøve den :( 

Gjest Liten40
Skrevet
  stjernestøv skrev (På 29.10.2015 den 14.01):

Jeg fikk ikke lov å prøve den :( 

Hvis ingen prøver finner man vel ikke ut hvordan det virker. Eller har de allerede funnet ut at den ikke er bra nok?  Er det derfor du ikke fikk?

Skrevet
  Liten40 skrev (På 29.10.2015 den 14.06):

Hvis ingen prøver finner man vel ikke ut hvordan det virker. Eller har de allerede funnet ut at den ikke er bra nok?  Er det derfor du ikke fikk?

Den var for ny, og jeg ble nesten forsøkskanin fikk jeg beskjed om. Men ifølge NHD er den utprøvd. 

Skrevet (endret)

Jeg har litt det inntrykket att Zyprexa er den beste medisinen, og førstevalg til psykoselidelser, blandt helsepersonell. Etter zyprexa eller de andre store (risperdal og seroquel) har man en rekke mer anonyme medisiner som først velges når fedmen til pasienten blir for stor til att man kan ta zyprexa/seroquel eller risperdal.

Psykiatere har sagt rett ut til meg, att feks abilify og zeldox er fine mht vekt, men att de er mindre effektive. Om latuda vet jeg ingenting.

Endret av Inner self

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...