Gefjon Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Jeg har brukt Cymbalta i flere år med god effekt - har vedtak fra Helfo. Nå har det kommet et kopipreparat på markedet og hvis jeg ikke vil bruke det, må jeg betale over 300 kroner i mellomlegg. Jeg er skeptisk til å forandre på noe som fungerer, men min fastlege sier at dette ikke er nok til å krysse av for ikke generisk bytte. Er det noen måte jeg kan få beholdt Cymbalta på blå resept? Endret 29. oktober 2015 av Gefjon 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har brukt Cymbalta i flere år med god effekt - har vedtak fra Helfo. Nå har det kommet et kopipreparat på markedet og hvis jeg ikke vil bruke det, må jeg betale over 300 kroner i mellomlegg. Jeg er skeptisk til å forandre på noe som fungerer, men min fastlege sier at dette ikke er nok til å krysse av for ikke generisk bytte. Er det noen måte jeg kan få beholdt Cymbalta på blå resept?Du får prøve kopipreparatet, og hvis du blir dårligere har ikke legen noe valg enn å krysse av. Anonymkode: a593b...223 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.