AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Bor i et fylke langt unna der du jobber.Jeg føler at ingen forstår meg, men jeg har tillit til deg. Går det an å få time(r) hos deg for utredning og medisinregime selv om jeg bor i et annet fylke? Det går kanskje innunder regelen om fritt sykehusvalg? Jeg synes situasjonen min er prekær og alvorlig, og jeg trenger hjelp -helst i går!Har du ledig kapasitet til å ta imot nye pasienter? Hvordan søker jeg, må jeg ha henvisning fra fastlege? Har du refusjonsordning med nav? Er det lan ventetid? Takknemlig for svar. Anonymkode: e0d0f...031 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2015 Skrevet 30. oktober 2015 Du har rett til fritt sykehusvalg. Fastlegen din må søke til vår poliklinikk.Jeg har noe kapasitet til poliklinikk og kan gjøre utredning og oppstart med medikamenter. Jeg har ikke kapasitet til lange oppfølginger. Prisen er den samme som på alle andre offentlige poliklinikker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 Skrevet 30. oktober 2015 Takk for info. Men ved nærmere ettertanke så blir det nok ikke praktisk mulig for meg, hvis ikke det går an å gjøre alt unna på en uke, da? Jeg kan ta en ukes ferie, men jeg kan liksom ikke fly tur/retur en gang i uka over flere uker. Det blir for dyrt. Så glem dette. Jeg skrev innlegget litt i affekt uten å tenke meg så grundig om på hvordan det skulle løse seg praktisk. Meg i et nøtteskall forøvrig... Beklager igjen. Anonymkode: e0d0f...031 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.