ingri Skrevet 30. oktober 2015 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg søker hjelp til arbeid med min masteroppgave, i kriminologi ved UiO, om stalking. Med stalking menes ofte handlinger som uønsket kontaktforsøk, forfølgelse, trakassering, overvåkning eller trusler og vold. Det kan forekomme personlig, via telefon, på nett, eller gjennom andre. Og det kan bli gjort av både fremmede, bekjente, ekskjærester, kollegaer osv. har du erfaring med dette og har lyst til å bidra med din kunnskap, kontakt meg på innboksen her på forumet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2015 Skrevet 30. oktober 2015 Det er sikkert flere enn meg som ikke vet hvordan en kontakter deg via innboksen.Jeg har forøvrig opplevd dette og kan bidra. 2 Siter
ingri Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har sendt deg en melding i innboksen med litt mer kontaktinformasjon. 0 Siter
ingri Skrevet 10. november 2015 Forfatter Skrevet 10. november 2015 Jeg leter fortsatt etter informanter, om noen skulle være interessert i å delta. 0 Siter
ingri Skrevet 10. november 2015 Forfatter Skrevet 10. november 2015 Det er sikkert flere enn meg som ikke vet hvordan en kontakter deg via innboksen.Jeg har forøvrig opplevd dette og kan bidra.Jeg har sendt deg en melding i innboksen med litt mer kontaktinformasjon, om du fortsatt er interessert i å bidra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.